Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

موبایلی بین رده از بلکبری با اسنپدراگون ۴۲۵ در راه است

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گوشی های موبایل
Konu Başlığı موبایلی بین رده از بلکبری با اسنپدراگون ۴۲۵ در راه است
نویسنده موضوع jooorvajoor
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan jooorvajoor

jooorvajoor

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jan 27, 2017
ارسالی‌ها
12
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :


مرکوری آخرین موبایلی خواهد بود که به دست طراحان شرکت بلکبری توسعه یافته است. اما شاید این محصول تنها دست آورد برند مذکور برای ماه های آینده نباشد. شنیده شده احتمالاً یک گوشی اقتصادی با برند بلکبری در هفته های آینده پا به عرصه رقابت خواهد گذاشت.
طبق گزارش ها، محصول مورد بحث با کد «BBC100-1» توسط کمپانی «PT BB Merah Putih» و با نام بلکبری تولید خواهد شد و قرار است در بازارهای رو به رشد کشورهای جنوب و شرق آسیا عرضه گردد.
«PT BB Merah Putih» دیگر شرکتی است که طبق توافق، امکان تولید محصول با برند بلکبری را دریافت کرده و قرار است گوشی اقتصادی خود را با پردازنده اسنپدراگون ۴۲۵ شرکت کوالکام، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه درونی روانه بازار سازد. نمایشگر ۵.۵ اینچی محصول مورد بحث نیز از کیفیت نه چندان چشمگیر HD برخوردار خواهد بود.
گفته می شود گوشی تازه بلک بری از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در پنل جلویی بهره می برد. این محصول با پشتیبانی از ۲ سیمکارت همزمان فعال توان خود را از یک باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی دریافت خواهد کرد.
از آنجا که قرار نیست این محصول توسط کمپانی چینی TCL به تولید برسد، بسیار بعید است که شاهد رونمایی آن در MWC 2017 باشیم، گرچه این احتمال به طور کامل منتفی نیست. هنوز زمان قطعی برای رونمایی و عرضه گوشی بین رده بلکبری اعلام نشده است.
 
بالا پایین