Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

گردشگری نوروزی با تور استانبول

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش اطلاعات گردشگری و سفر
Konu Başlığı گردشگری نوروزی با تور استانبول
نویسنده موضوع tourirani
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan tourirani

tourirani

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 8, 2017
ارسالی‌ها
3
پسندها
0
امتیازها
0
وب سایت
tourirani.com
تخصص
برگزاری تور های مسافرتی و گردشگری

اعتبار :

استانبوا برزگترین شهر ترکیه می باشد که جز کلانشهر های مهم این کشور می باشد . نام دیگر این شهر قسطنطنیه می باشد و مرکز فرهنگی و اقتصادی ترکیه می باشد . در نوروز زمانی که به این عید فرخونده نزدیک می شویم تور نوروز استانبول ارائه می شود وبه دلیل تعطیالات رسمی در این ایام از استقبال خوبی همیشه بر خوردار است و ممکن است بعضی وقت ها قیمت تور استانبول ارزان شود و با کاهش قیمت تور استانبول همرا شود . این شهر به عنوان پبایتخت فرهنگ اروپا در سال 2010 برگزیده شده است و از لحاظ توریست های خارجی و گردشگران سومین شهر توریستی جهان محسوب می شود . استانبول در کنار ساحل دریای مرمره قرار دارد و تنگه بسفر که دریای مرمره را به دریای سیاه وصل می کند از وسط این کلانشهر می گذرد .این شهر جز معدود شهر هایی است که در دو قاره دارد که بخش غربی در قاره اروپا و بخش شرقی آن در قاره آسیا قرار گرفته است . به دلیل ساحلی بودن این شهر دارای تابستان هایی گرم و مرطوب و زمستان های سرد و بارانی می باشد و اغلب در این منطقه رطوبت هوا نیز زیاد می باشد . تور نوروز استانبول به دلیل رونقی که در این ایام دارد همیشه طرفداران خاص خود را دارد و معمولا این تور ها ظرفیتشان کاملا پر می شود . وقتی که به ایام عید نزدیک می شوید شما با نوسانات شدیدی در قیمت تور نوروز استانبول مواجه می شوید که در این بین بعضی از آژانس ها هستند که می خواهند مشتری بیشتری جذب کنند که برای این منظور تور نوروز ارزان ارائه می کنند تا بتوانند جمع کثیری از علاقه مندان را به دیدن این شهر در این ایام ببرند .

از جاذبه های گردشگری این شهر می توان به برج دختر ، تنگه بسفر ، برج گالاتا ، یدی کوله (هف برج ) ، و ... اشاره کرد که هر کدام از آن ها جز بهترین آثار تاریخی و توریستی می باشند که هر ساله میلیون ها نفر را به تماشای خود به این شهر می کشانند . این شهر تا حدودی بادخیز می باشد و به طور میانگین سرعت باد بالای 17 کیلومتر بر ساعت می باشد . تابستان این کلانشهر خشک ترین فصل آن می باشد گر چه در این فصل نیز شاهد بارش هایی خواهیم بود . کم کم که به زمان عید و تعطیلات نزدیک می شویم مسافرت های نوروزی رونق خاصی می گیرند که در این بین تور نوروز استانبول همیشه از استقبال پر شوری برخوردار بوده است و همیشه طالبان ورود به این شهر زیاد بوده است . زمانیکه این کشور جمهوری ترکیه بود پایتخن آن استانبول بود که در سال 1923 به آنکارا تغییر پیدا کرد . بندر طبیعی شاخ طلایی یا خلیج که یکی از برترین جاذبه های گردشگری جهان می باشد نیز در این شهر واقع شده است .
[h=2]استانبول و کاخ چراغان[/h] استانبول یکی از شهر های زیبا و قدیمی ترکیه می باشد . این شهر دارای کاخ های زیبایی می باشد که از ادوار گذشته آن را به ارث برده است . کاخ چراغان از جمله کاخ های مشهور آن می باشد . این کاخ به معنای واقعی آن، زیبایی را بیان می کند. هنگامی که وارد این کاخ زیبا و متحیر کننده می روید نا خوداگاه اختیار از کف برون می دهید ، در این هنگام چند لحظه ای شما از خود بی خود می شوید ، چشم هایتان دوخته می شود چرا که به هر جایی که می نگرید زیبایی شما را در بر می گیرد . این کاخ توسط معماران برجسته ادوار گذشته ساخته شده است . زیبایی این کاخ در شب دو چندان می شود . این کاخ را از آن جهت چراغان نامیده اند که سرتاسر آن شیشه کاری و آینه کاری شده است ، هگامی که چراغ ها روشن می شود زیبایی خیره کننده را از خود به وجود می آورد . برای هر فردی این مکان بی نظیر می باشد . استانبول به دلیل داشتن چنین کاخ زیبایی همواره مورد محبوبیت توریستان و گردشگران قرار گرفته است . بازدید از ای کاخ زیبا همه روزه برای عموم مردم آزاد می باشد . شما می توانید در تور استانبول از این کاخ زیبا دیدن کنید . از زمان هایی که این کاخ از شکوه بیشتری برخوردار می باشد ، نوروز می باشد . در تور نوروز استانبول به هیچ وجه بازدید از این کاخ زیبا را از دست ندهید . در این مکان برای هر فردی زیبایی خای وجود دارد که می تواند او را شگفت زده نماید .

[h=2]

برج دختر در استانبول[/h] استانبول یکی از شهر های تاریخی جهان محسوب می شود . این شهر به واسطه قرار گیری بر سر راه کاروان های تجاری همواره یکی از نقاط مهم و حساس محسوب می شده است لذا برای حفاظت از آن استحکامات ویژه ای باید در نظر گرفته شود ، برج دختر به همین منظور ساخته شده است . این قلعه یکی از زیباترین قلعه های تاریخ بوده است که در طول تاریخ وظایف مهمی را بر عهده داشته است . هر کسی که بتواند کمی از آثار باستانی سر در بیاورد بدون شک این مکان برایش فوق العاده خواهد بود . این قلعه وظیفه پاسداری و حراست از شهر را بر عهده داشته است . در بالای این قلعه برج های بلندی تعبیه شده است که دائما به وسیله نگهبان ها نگهبانی داده می شده است . این برج در طول تاریخ مورد ویرانی و خرابی های زیادی واقع گشته است که به همت دولت و مردم در این چند ساله مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته است . در داخل این قلعه اتاق های زیادی وجود دارد . محفظه بزرگی در این قلعه وجود دارد که برای ذخیره آذوقه و آب از آن استفاده می شده است . طراحی این قلعه منحر به فرد می باشد و برای خود شاهکاری در زمان خود محسوب می شده است . این برج از دیدنی های شهر استانبول می باشد که به هیچ وجه نباید دیدن آن را از دست بدهید . هنگامیکه در بالای برج های این قلعه قرار می گیرید تمام شهر را می توانید نظاره کنید . باید گفته شود که این برج بر روی یک تپه واقع شده است ، بنابراین از تمام اطراف شهر قابل دیدن می باشد . تور نوروز استانبول بهانه خوبی است تا از این برج و قلعه به یاد ماندنی دیدن کنید . بدون شک این میراث به عنوان گنجینه ای محسوب می شد که از گذشتگان به ما ارث رسیده است و وظیفه حراست و پاسداری از آن به عهده همگان می باشد و مربوط به قشر خاصی نمی گردد . ما باید بتوانیم از این آثار ارزشمند به خوبی محافظت کرده تا آن را بدون هیچ کم و کاستی در اختیار آیندگان قرار دهیم .
[h=2]نوروز به همراه پارک مینیاتور استانبول[/h] یکی از آثار ارزشمند و دیدنی شهر استانبول پارک مینیاتور آن می باشد . در این پارک شما می توانید کلکسیونی از تمام آثار دیدنی دنیا بینید . این مکان برای هر کسی جالب و جذاب می باشد . در این پارک آثار برتر و برجسته دنیا به صورت ماکت های ساخته شده است و شما می توانید به صورت یک جا از آن ها دیدن کنید . این ماکت ها با ظرافت خاصی طراحی شده است و به سختی می توان آن ها را از نمونه واقعی خود تمیز داد . این پارک برای عکس گرفتن فوق العاده می باشد . هر طرف را که نگاه می کنید سوژه های زیادی برای عکاسی پیدا می کنید . شما می توانید در این مکان عکس های نابی بگیرید . این عکس ها منحصر به فرد می باشند چرا که شما به صورت یک جا از تمام آثار ددینی دنیا عکس می گیرید . در این عکس ها واقعا سخت می توان تشخیص داد که آن ها ماکت هستند و در برخی موارد این کار واقعا غیر ممکن می باشد . این پارک نه تنها دارای ماکت های زیبایی می باشد بلکه محیط فوق العاده ای نیز دارد . اگر شما به مکان هایی علاقه دارید که دارای طبیعت قوی باشد این پارک از جمله مکان های مورد علاقه شما می باشد و این پارک در هنگام عید نوروز از شور و اشتیاق خاصی برخوردار است و مراسمات مختلفی برگزار می کنند . در ایام عید شما هر قشر آدمی را می توانید در این مکان یافت کنید . شما می توانید با اطرافیانتان تعامل بیشتری داشته باشید . در تور نوروز استانبول حتما از این مکان فوق العاده دیدن کنید و برای خود خاطره های قشنگی را بسازید . عکش گرفتن را فراموش نکنید چرا که دیگر چنین شرایطی را فراهم نمی کنید .

[h=2]مسجد رستم پاشا در استانبول[/h] شهر استانبول یکی از شهر های مذهبی ترکیه می باشد . در این شهر مسجد های زیبا و باشکوهی در طول تاریخ ساخته شده است که اینک از گنجینه های این شهر به حساب می آیند . مسجد رستم پاشا یکی از این مسجد های زیبا می باشد . این مسجد به دستور سلطان پاشا ساخته شده است و یکی از مسجد های دیدنی و زیبای جهان می باشد . معماری این مسجد فوق العاده زیبا می باشد و در آن از سبک معماری ایرانی – اسلامی استفاده شده است . دیوار های این مسجد با کاشی ها و سرامیک ای ناب تزیین شده است و جلوه ویژه منحصر به فردی را به این مسجد بخشیده است . گلدسته هاس این مسجد از تمم شهر قابل رویت می باشد . هنگامی که وارد این مسجد می شوید شکوه شما را در بر می گیرید . از این مسجد در تور نوروز استانبول دیدن کنید . در هنگام نوروز ممکن است برخی از آژانس ها بهخاطر جلب مشتری طرح های ویژه ای ارائه دهند و قیمت تور نوروز استانبول را کاهش دهند که در این هنگان فرصت ویژه ای است تا شما از این شهر زیبا و قشنگ دیدن کنید و با جاذبه ها این شهر بیشتر آشنا شوید . در این شهر برای تمام سلیقه ها جاذبه و تفریح وجود دارد و هر کس متناسب با سلیقه ای که دارد می تواند به چیزی که علاقه دارد، بپردازد . امیدواریم که اطراف خوبی را در این شهر رقم بزنید و اتقاقات خوبی را تجربه کنید .
 
بالا پایین