Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

سئو سایت با بک لینک رایگان

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بانک قوانین
Konu Başlığı سئو سایت با بک لینک رایگان
نویسنده موضوع azade1992
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan tamiraat

azade1992

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Dec 17, 2016
ارسالی‌ها
5
پسندها
2
امتیازها
3

اعتبار :

سئو سایت با بک لینک رایگان شرایط خاصی دارد. در حقیقت این نوع لینک سازی در شرایط مختلف تاثیر متفاوتی دارد. برای ساخت لینک رایگان در بهینه سازی موتور جستجو به این نکات توجه فرمایید.اول از همه پیشنهاد می کنیم مقاله پیشین ما تحت عنان "بک لینک چیست و چه تاثیری بر سئو سایت دارد؟" را مطالعه کنید. همبشه در لینک سازی، به اعتبار وبسایت مرجع نگاه کنید. آیا رنک خوبی دارد، آیا آتوریتی و تراست قابل قبولی دارد؟ آیا اسپم نیست؟ این آیتم ها میزان ارزش یک سایت را مشخص می کنند. هنگام گرفتن بک لینک هرگونه اعتباری که سایت مرجع داشته باشد به وبسایت مقصد می رسد. حالا چه اعتبار مثبت یا منفی باشد. به عبارت دیگر، سایت هایی که به یکدیگر لینک می دهند به گوگل اعلام می کنند که با یکدیگر اعتبار دارند. با این دید می توان بهتر قضیه را باز کرد. در دنیای واقعی افرادی که با یکدیگر دوست می شوند و ارتباط برقرار می کنند،، به این مععناست که یکدیگر را تایید می کنند. در محیط وب نیز برقراری ارتباط میان وبسایت ها به همین معنی است. وقتی سایتی از یک سایت دیگر لینک می گیرد یعنی آن را تایید کرده است. حال فرض کنید سایت لینک دهنده، سایت با اعتبار و ارزش بالایی باشد که مسلمه به نفع سایت لینک گیرنده می باشد. گوگل بخشی از اعتبار آن را به سایت مقصد منتقل می کند. این کار باعث بالا بردن رنکینگ سایت در گوگل می شود. از سوی دیگر فرض کنید سایت لینک دهنده اسپم باشد. چه اتفاقی برای سایت لینک گیرنده میفتد؟ بخشی از اعتبار منفی و به عبارت دیگر عدم اعتبار را از آن خود می کند. این نوع لینک ها اگر افزایش یابند، بنا بر روش های جلوگیری از اسپم شدن سایت در گوگل، به احتمال خیلی زیاد اسپم خواهند شد.[h=2]

آیا بک لینک رایگان برای سئو سایت خوب است؟[/h]
بک لینک رایگان (free) برای سئو سایت می تواند خوب یا بد باشد. به طور کلی لینک ها یا توسط شخص سئوکار درج می شود یا پولی بابت بک لینک به شخص دیگری پرداخت می شود.
حالت اول با توجه به سئو سایت کلاه خاکستری می تواند مفید باشد و روند بهینه سازی سایت برای موتور جستجو را تسریع کند.
اما حالت دوم جای بحث دارد. دسته ای از افراد و شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو، با دریافت هزینه سئو در حقیقت وبسایت مشتری را با بک لینک بالا می آورند. در این حالت بخشی از پولی که پرداخت می شود صرف خرید لینک می شود. در سمت دیگر قضیه افراد یا شرکت هایی هستند که با دریافت هزینه حجم بالایی از لینک ها را به فروش می رسانند. در نهایت سایتی که به این روش به صفحه اول گوگل بیاید پس از گذشت مدت کوتاهی پنالتی شده و از گوگل محو خواهد شد. دلیل آن هم ایجاد حجم بالایی از لینک های بی کیفیت و اسپم و یا ایجاد لینک به صورت موقتی است. به این روش سئو سایت کلاه سیاه می گویند که به شدت با قوانین گوگل در تضاد است.

نوع دیگری از حالت دوم می تواند به رپورتاژ مربوط شود. رپورتاژ در حقیقت پرداخت هزینه به سایت های بزرگ از جمله خبرگزاری ها بابت انتشار مقاله و درج لینک داخل آن ها است. این کار می تواند خوب و مفید تلقی شود.
اما بهترین راه برای لینک سازی، منتشر کردن مقالات مفید با توجه به حوزه کاری سایت، داخل خود وبسایت است. کاربرانی که به سایت سر می زنند، اگر این مطلب به نظرشان مفید بود، خودشان به آن لینک خواهند داد. اینگونه لینک سازی کاملا طبیعی و مطابق با سئو سایت کلاه سفید است. اما توجه فرمایید سئو سایت با بک لینک رایگان نیز می تواند به بهبود رتبه سایت کمک کند.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Raeeka

tamiraat

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Jan 30, 2017
ارسالی‌ها
5
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :

خوب بو ممنون
 
بالا پایین