Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

دو نکته مهم برای بالا بردن دسترسی ها به طراحی وب سایت

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مفاهیم مبتدی طراحی سایت
Konu Başlığı دو نکته مهم برای بالا بردن دسترسی ها به طراحی وب سایت
نویسنده موضوع sitecode
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sitecode

sitecode

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Nov 13, 2015
ارسالی‌ها
50
پسندها
46
امتیازها
0

اعتبار :

دو نکته مهم برای بالا بردن دسترسی ها به طراحی وب سایت


2 نکته مهم برای بالا بردن دسترسی ها به طراحی وب سایت: یکی از بخش های مهمی که در طراحی وب سایت وجود دارد در دسترس بودن سایت است. سایتی که به راحتی در دسترس باشد مخاطبان بیشتری را به خود جذب می کند.امروز می خواهیم در این مقاله چند روش و نکته مهم را برای دسترسی ها به طراحی وب سایت مطرح کنیم تا شاید بتوانیم در افزایش مخاطبانتان کمکی کرده باشیم. امروزه مردم برای بدست آوردن اطلاعات مورد نیازشان بیشتر از اینترنت استفاده می کنند و اینترنت این امکان را برایشان فراهم کرده تا نیاز به مطالعات زیاد در منابع متفاوت نداشته باشند.مطمئن باشید که دلایل زیادی برای بالا بردن دسترسی ها به طراحی وب سایت تان وجود دارد که شما را قانع می کند.
اگر مایل به این کار هستید مقاله را با دقت بیشتری مطالعه کنید.

برای مطالب خود یک جایگزین در نظر بگیرید


در تمامی طراحی سایت ها یکسری مطالب و محتویات اضافه می شود که معمولا برای بالا رفتن اطلاعات و دانش کاربران و مخاطبان سایت نسبت به شرکت و حرفه ی شما کارایی دارد. ممکن است کاربری به دلایلی اعم از قطعی اینترنت, بسته شدن صفحه ی سایت و بجود آمدن تغییراتی در آن نتواند عکس ها, ویدئو ها و یا صوت های مطالب شما را ببیند.از این رو شما باید سعی بر این داشته باشید که برای چنین مسائلی پیش بینی در نظر بگیرید و یک جایگزین مناسبی را برای آن قرار دهید.
برای سایت خود tab بسازید


ممکن است شما سایتی را طراحی کرده باشید که اگر مخاطبتان به هر قسمت از سایت مراجعه کند با یک نظم خاصی مواجه شود و نیاز به باز کردن tab در قسمت های مختلف نباشد. اما برخی از مردم عادت دارند که در هر سایت برای رفتن به صفحه ی دیگر tab جدیدی را باز می کنند. اگر در سایت شما فرمی مانند فرم ثبت نام یا پرداخت وجه و غیره... وجود دارد بهتر است برای صفحات تان tab در نظر بگیرید تا کاربران با باز کردن tab جدید در انجام کار خود به مشکل نخورند.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Google
بالا پایین