Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

سفر به میعادگاه شرق و غرب با تور استانبول نوروز ۹۶

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بایگانی
Konu Başlığı سفر به میعادگاه شرق و غرب با تور استانبول نوروز ۹۶
نویسنده موضوع cafegardesh
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan cafegardesh

cafegardesh

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 8, 2017
ارسالی‌ها
35
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :

سفر به میعادگاه شرق و غرب با تور استانبول نوروز ۹۶
استانبول که همیشه مورد توجه گردشگران از سراسر جهان بوده است یکی از مناسب‌ترین مقصد‌های گردشگری برای نوروز است. آب‌وهوای مدیترانه‌ای حوزهٔ دریای مرمره این روزها تور استانبول نوروز ۹۶ را به یکی از محبوب‌ترین تورها بدل کرده است.
استانبول که پیشتر آن را قسطنطنیه می‌خواندند، یکی از مقصد‌های گردشگری برای همهٔ سلیقه‌ها است. دیدنی‌های تاریخشی استانبول شامل مسجدها، کلیساها، قصرها، خیابان‌ها و کوچه‌های سنگفرش و پیچاپیچ قدیمی همراه با خانه‌ها و کافه‌های تاریخی حال و هوای شما را عوض خواهد کرد. تور استانبول نوروز ۹۶ نه‌تنها شما را به دیدن دیدنی‌های کم‌نظیر تاریخی استانبول خواهد برد بلکه برای شما تفریحات به‌یادمادنی‌ای نیز به‌همراه خواهد داشت.
قایق‌سواری و کشتی‌سواری در تنگهٔ بسفر و دریای مرمره درکنار دیگر تفریحات استانبول تور استانبول نوروز ۹۶ را به توری استثنائی بدل می‌کنند. خرید از گرند بازار استانبول هم یکی دیگر از فعالیت‌های لذت‌بخشی است که می‌توانید در استانبول داشته باشید. همه‌جور کالای سنتی، از ظروف سنتی تا لباس‌های دست‌بافت سنتی، در این بازار پیدا می‌شوند.
اگر هم از گشت و گذار و بازدید از دیدنی‌های بی‌پایان استانبول خسته شدید، انواع شیرینی‌ها و غذاهای خیابانی ترکی در همه‌جای شهر در دسترس هستند. استانبول خوردنی‌های زیادی برای ارائه دارد که طعمی اروپایی-خاورمیانه‌ای دارند. کافه گردی هم یکی دیگر از تفریحات مهم شما در تور استانبول نوروز ۹۶ می‌تواند باشد.
حالا اگر می‌خواهید از قیمت‌های تورهای مختلف باخبر شوید به صفحهٔ تور استانبول نوروز ۹۶ کافه گردش بروید و پیشنهادهای مختلف را خودتان بررسی کرده و بهترین را انتخاب کنید.
کافه گردش
 
بالا پایین