Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

کانکس با سقف قوس دار و کانکس حفاظ دار

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بایگانی
Konu Başlığı کانکس با سقف قوس دار و کانکس حفاظ دار
نویسنده موضوع hamidweb
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan hamidweb

hamidweb

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Mar 4, 2017
ارسالی‌ها
58
پسندها
0
امتیازها
0

اعتبار :

برخی کانکس ها هستند که دارای سقف قوس دار می باشند ، این کانکس ها به سفارش مشتریان ممکن است در طرح های مختلفی ساخته شود . امروزه بسیاری از پروژه ها سفارش سقف های قوس دار را داشته اند . این نوع کانکس دارای قیمت مناسب نیز می باشد در برخی شرایط امکان بازخرید کانکس نیز وجود داشته است .
بسیاری از کانکس ها همگی با بیمه ایران به مدت یک ساعت می باشند این بیمه برای مواقعی مانند زلزله و آتش سوزی می باشد . ابعاد این نوع کانکس ها عموما ۵/۲ در ۵/۲ است . همانگونه که پیش تر گفتیم این نوع کانکس ها با ابعاد مختلف در دسترس هستند .


کانکس حفاظدار( کانکس با حفاظ) : در میان این همه تنوع کانکس ، کانکس های وجود داشته است که حفاظتی می باشند ، این کانکس ها را باید با تدبیر های پیشرفته تری باید ساخته شود . این کانکس ها باید در برابر الکتریسته ساکن عایق شوند و همچنین از جرقه های که در شروع انفجار ممکن است رخ دهد جلوگیری شود البته این موارد می تواند برای کانکس های مجاور با مواد قابل اشتعال نیز ضروری باشد .
البته فراموش نکنید گاهی از حفاظ برای ایجاد سایبان که بتواند در مقابل افتاب مهم باشد نیز استفاده می شود ، گاهی نیز برای محافظت نمودن از کانکس از درهای امنیتی و پنجره های با حفاظ استفاده می شود . باید دقت کنید برخی از کانکس های نگهبانی هم به دلیل داشتن شرایط مناسب امنیتی و دید کافی بسیار ایده آل هستند .
گر شما قصد خرید کانکس یا فروش کانکس خود را دارد یا قصد تهیه کانتینر و یا خرید کانکس دست دوم و یا خرید کانکس سرویس بهداشتی را دارید میتوانید جهت استعلام قیمت کاکنس و دریافت مشاوره با مراکز مشاور در این امر در ارتباط باشید
 
بالا پایین