Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

چرا با تور آنتالیا سفر کنیم؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بایگانی
Konu Başlığı چرا با تور آنتالیا سفر کنیم؟
نویسنده موضوع cafegardesh
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan cafegardesh

cafegardesh

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 8, 2017
ارسالی‌ها
35
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :

چرا با تور آنتالیا سفر کنیم؟
تورهای آنتالیا در تمام فصول سال از تنوع بالای برخوردارند. این تورها قیمت‌های متنوع، مدت‌های مختلف، فصل‌ها و هدف‌های گوناگونی دارند. ولی کدام تور آنتالیا مناسب شماست؟ چطور باید یک تور آنتالیای مناسب بخریم؟ کدام هتل آنتالیا مناسب است و چقدر باید در آنتالیا ماند؟ فصل سفر به آنتالیا کدام است و اصلاً چرا باید به آنتالیا سفر کنیم؟ این‌ها سؤالاتی است که ممکن است به ذهن هرکسی که می‌خواهد برای اولین بار به آنتالیای ترکیه سفر کند، خطور می‌کند.
ما در سایت کافه گردش بهترین تورهای آنتالیا را از بهترین آژانس‌های مسافرتی کشور به شما معرفی می‌کنیم تا با خیال راحت سفر کنید! بهترین قیمت‌های تور آنتالیا را نیز از طریق ایمیل یا کانال تلگرام کافه گردش به اطلاع شما می‌رسانیم. راستی تورهای نوروزی آنتالیا را از دست ندهید. مدت اقامت تورهای آنتالیا معمولاً ۶ شب و ۷ روز است که کافی به نظر می‌رسد؛ اما همیشه تورهای بلند‌مدت‌تر و کوتاه‌مدت‌‌تر هم پیدا می‌شوند.
آنتالیا تفریحات زیادی دارد، ولی عمده جاذبه‌های آن تفریحات آبی هستند. به‌هرحال آنتالیا هم یک شهر ساحلی است. آنتالیا تفریحات دیگری هم دارد. مثلاً در ساحل زیبای بلک زمین‌های گلف فراوانی وجود دارد که می‌توانند تجربه‌ای فوق‌العاده برای شما رقم بزنند. آنتالیا آثار باستانی و جاذبه‌های طبیعی زیادی هم دارد. از آثار باستانی آن می‌توان به آمفی‌تئاتر آسپندوس، حمام رومی‌ها، برج ساعت و کسیک مناره اشاره کرد. جاذبه‌های طبیعی آنتالیا هم که تمامی ندارند. از رودخانه‌ها و ساحل‌ها گرفته تا کوه و جنگل و هر تفریحی که بتوان در این‌ها گنجاند. پس می‌بینید که سفر به آنتالیا فقط در تابستان ممکن نیست و این شهر تفریحات زمستانی زیادی هم برای شما دارد.
کافه گردش
 
بالا پایین