Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

سه قانون مهم که در طراحی سایت و بهینه سازی باید رعایت شود

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مفاهیم مبتدی طراحی سایت
Konu Başlığı سه قانون مهم که در طراحی سایت و بهینه سازی باید رعایت شود
نویسنده موضوع sitecode
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sitecode

sitecode

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Nov 13, 2015
ارسالی‌ها
50
پسندها
46
امتیازها
0

اعتبار :

سه قانون مهم که در طراحی سایت و بهینه سازی باید رعایت شود


3 قانون مهم که در طراحی سایت و بهینه سازی باید رعایت شود : در زمان انجام طراحی سایت و بهینه سازی یکسری قوانین وجود دارد که تاثیر گذار است. در برخی مواقع پیش می آید که طراحان سایت از این که نتیجه ی جستجوی سایت شان در گوگل ضعیف است شکایت میکنند اما تا کنون این را بررسی نکرده اند که سایت شان مطابق با قوانین طراحی نشده و به این دلیل است که گوگل به آن سایت ها رتبه ی خوبی نمی دهد و در برخی مواقع به طور کل در نتایج جستجو خود نشان نمی دهد.

انتخاب درست کلمات کلیدی

این را در نظر داشته باشید که برای دیده شدن در گوگل و گرفتن یک رتبه ی خوب در جستجو ها باید در انتخاب کلمات کلیدی در طراحی سایت و بهینه سازی سایت خود دقت کنید. با انتخاب درست کلمات سایت خود این نکته را برای گوگل نمایان میکنید که خواسته های بازدید کنندگان خود را در نظر گرفته اید و در نتیجه ی آن موتورهای جستجو سایت شما را در رتبه های بالاتری از لیست قرار می دهد.

طراحی سایت مورد تایید موتورهای جستجو

حتما توجه داشته باشید که در طراحی سایت و بهینه سازی خود از برچسب ها یا همان tags ها نیز استفاده کنید. اولین موردی که موتورهای جستجو در سایت ها بررسی می کنند برچسب ها است و قسمت عمده ای در رتبه دهی در موتورهای جستجو توسط همان tags بدست می آید. Tags هایی که به صورت عنوان وجود دارند بهتر اند, زیرا به موتورهای جستجو و کاربران کمک میکند تا مطالب برایشان مفهوم تر شود و راحت تر بفهمند که موضوع اصلی سایت چیست.

لینک های داخلی سایت

در طراحی سایت و بهینه سازی سایت لینک های داخلی تاثیر بسزایی دارند.این لینک ها به انکبوت های گوگل کمک می کند تا در نتیجه جستجو ها سایت شما را نمایش دهد.به طور مثال در فروشگاه لباس آنلاین با مشاهده لباسی با یک برند خاص به صفحه ی اصلی آن برند یا نماینگی لینک شوید.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Google
بالا پایین