Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

طراحی سایت ریسپانسیو

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مفاهیم مبتدی طراحی سایت
Konu Başlığı طراحی سایت ریسپانسیو
نویسنده موضوع sitecode
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sitecode

sitecode

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Nov 13, 2015
ارسالی‌ها
50
پسندها
46
امتیازها
0

اعتبار :

طراحی سایت ریسپانسیو


طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا در واقع نوعی از طراحی سایت است که به منظور نمایش مناسب تمامی صفحات موجود در طراحی سایت در دستگاه های هوشمند نظیر تبلت ها و تلفن های همراه مورد استفاده قرار می گیرند . یک وب سایت ریسپانسیو متشکل از لایه های انعطاف پذیر می باشد و این انعطاف بر روی تمامی کاراکتر های وب سایت نظیر عکس ها ، متن ها و محتوای سایت اعمال می گردد .
مزیت های طراحی سایت ریسپانسیو :

در ادامه ی مقاله چندین مورد از مزیت های طراحی سایت واکنش گرا را برای شما در نظر گرفته ایم .
کاهش هزینه ها :

در سال های گذشته کسب و کار های بزرگ و قدرتمند مجبور بودند به علت ورود دستگاه های هوشمند جدید به بازار ، برای هر یک از آن ها یک طراحی سایت جداگانه انجام دهند . یعنی برای هر یک از دستگاه های هوشند نیازمند یک طراحی سایت و پرداخت هزینه ای جداگانه می بوده اند . نا گفته نماند در این روش مدیریت محتوا امری دشوار به حساب می آمد اما امروزه با طراحی سایت ریسپانسیو در عین پرداخت هزینه ی طراحی یک وب سایت ، سایت شما با تمامی دستگاه های هوشمند سازگاری خواهد داشت .
پیروزی در بازار رقابت :

از آن جایی که این نوع از طراحی سایت ، از مدرن ترین روش ها در حوزه ی طراحی وب می باشد ، می توانید با بهره مندی از ویژگی های آن از رقبای خود پیشی بگیرید و طراحی سایت تان را حرفه ای نشان دهید .
افزایش ترافیک سایت :

پس از تحقیقات به عمل آمده کارشناسان به این نتیجه رسیده اند که بالغ بر 40 % از کاربران برای جستجو و گشت و گذار در اینترنت از تلفن های هوشمند استفاده می کنند . از این رو اهمیتطراحی سایت ریسپانسیو مشخص می شود . در واقع به دلیل وجود انعطاف در طراحی سایت واکنش گرا ، دسترسی کاربران به محتوای وب سایت آسان تر خواهد بود و این امر جلب رضایت کاربران را به همراه خواهد داشت .
تاثیر طراحی سایت ریسپانسیو در سئو سایت :

اگر جایگاه وب سایت تان در نتایج موتور های جستجو گر برای شما مهم می باشد این نکته را به خاطر بسپارید که برای موتور های جستجوگر ریسپانسیو بودن یک وب سایت از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و تاکید زیادی بر تاثیر آن بر سئو وب سایت شده است .
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Google
بالا پایین