Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تبلیغات در اینترنت چگونه است ؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مفاهیم حرفه ای طراحی سایت
Konu Başlığı تبلیغات در اینترنت چگونه است ؟
نویسنده موضوع sahar_tym
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sahar_tym

sahar_tym

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Oct 16, 2016
ارسالی‌ها
11
پسندها
0
امتیازها
0

اعتبار :

تبلیغات در اینترنت چگونه است ؟




پس از اینکه وب سایت تتان طراحی شد ، نوبت برندینگ در دنیای اینترنت است . طراحی سایت به همراه برندینگ در دنیای اینترنت می تواند تاثیر بسیار بالایی در جذب مخاطب دارد . در رابطه با تبلیغات در اینترنت سوالات زیادی مطرح است مثلا یک تبلیغ خوب چگونه است ؟ بهترین راهکارهای تبلیغاتی کدامند ؟ چگونه می توانیم تبلیغات در اینترنت را سود بخش کنیم ؟

روش های تبلیغات اینترنتی




تبلیغات اینترنتی : همان طور که می دانید اینترنت امروزه در زندگی ما انسان ها نقش بسیاری مهمی پیدا کرده همانگونه که برای انجام بسیاری از کارها به اینترنت نیاز داشته ایم مثلا برای پرداخت قسط های بانکی یا خرید شارژ تلفن همراه و ……
امروزه فقط جوانان و نوجوانان نیستند که از اینترنت استفاده می کنند بلکه فعالان بازار و سرمایه گذاران که سرمایه های زیادی دارند نیز از اینترنت استفاده می کنند ، عده ای توانسته است با استفاده مفید از اینترنت به سودهای کلان دست پیدا کنند . در ادامه به برخی از این راهکارها اشاره می کنیم :

– تبلیغات متنی در وب سایت ها :





این روش یکی از ایده آل ترین روش برای افرادی است که دارای وب سایت هستند و دوست دارند در گوگل رتبه سایت خود را ارتقا دهند و علاوه بر این ترافیکی را به سمت وب سایت خود هدایت دهند . در این روش در یک وب که پر بازدید است در قسمت بالا لینک متنی قرار داده می شود که این عنوان لینک و متن بسیار مهم می باشد . اما نباید این عبارت دروغین و گمراه باشد زیرا ممکن است اعتبار شما را خدشه دار نماید . اما باید به خاطر داشته باشید که یکی از هدف های تبلیغ این است که شما اعتبار کسب کنید پس نباید اعتبار خودتان را زیر سوال ببرید .




– تبلیغات گرافیکی و بنری در وب سایت ها




این روش نیز می تواند یکی از روش های سود آور باشد البته در صورتی که با سیاست صحیح انجام شود . اما دقت داشته باشید که در چه سایتی اقدام به تبلیغ کرده اید ! باید بدانید مخاطبین آن وب سایت چه کسانی هستند و مشتریان هدف شما چه کسانی می باشند ؟ هر بار که میخواهید برای خود وب سایتی را انتخاب کنید باید دقت باشید که در چه سایتی تبلیغ می نمایید و هر بار این سوالات را از خود این سوالات را بپرسید تا بتوانید عاقلانه تر و بهتر اقدام به تصمیم گیری نمایید باید دقت کنید که در چه سایتی اگر تبلیغ کنید به سود دهی بیشتر می رسید .
یکی دیگر از موضوعاتی که بسیار مهم است این است که در چه قسمتی از صفحه میخواهید تبلیغ خود را انجام دهید . هر چقد میزان لوگوی تبلیغی شما بیشتر در دید باشید می توانید شانس تاثیرگذاری تبلیغ خود را افزایش دهید پس سعی کنید حتما یک مکان مناسب و با سایز عالی برای تبلیغ خود انتخاب نمایید .




– آگهی اینترنتی




یکی دیگر از بهترین روش و ارزان ترین روش های که در اینترنت برای تبلیغ وجود دارد اگهی اینترنتی است . این روش را می توان یکی از روش های ایده آلی دانست برای افرادی که دارای وب سایت نمی باشند و دوست دارند یک تبلیغ مناسب در اینترنت داشته باشند . آنها می توانند هر گونه مشخصات و اطلاعات و همچنین آدرس و شماره تلفن خود را در آگهی قید نمایند تا مشتریان به راحتی بتوانند آنان را پیدا کنند .
اگر میخواهید آگهی اینترنتی تاثیر بیشتری در اینترنت داشته باشد باید دقت کنید که مدت دار نباشد یا حداقل در تایم زیادی بر جا باشد . مدت زمان نمایش تبلیغات در اینترنت بسیار مهم و ضروری می باشد .
البته یک نکته دیگر نیز بسیار مهم است که حتما سایتی را که میخواهید انتخاب کنید دارای رنکینگ خوبی در گوگل باشد باید دقت باشید که وب سایتی را که در آن آگهی میکنید دارای رنکینگ بیشتری باشد تا شانس نمایش آگهی شما بیشتر باشد .




– تبلیغات به صورت ایمیل




یکی دیگر از روش های تبلیغ در اینترنت برای تبلیغ خدمات و کالا ایمیل می باشد . این روش هم بسیار مهم است که به روش صحیح انجام شود . برای اینکه تاثیرگذاری به این روش به صورت عالی باشد باید هر ایمیل به صورت خاص برای مشتری فرستاده شود یعنی باید این صورت تبلیغات به صورت هدف مند باشد تا بتوانید از میان این مشتریان ، مشتری واقعی را پیدا کنید .
البته باید به طریقه ساخت ایمیل های ارسالی نیز دقت کنید تا بتواند تاثیر گذاری خود را داشته باشد . اولین چیزی که میتواند در ایمیل جلب توجه کند موضوع آن می باشد که فرد تصمیم میگیرد که آیا این ایمیل را باز کند یا خیر؟ پس باید موضوعی را انتخاب کنید که مشتری شما را تحت تاثیر قرار دهد که آن را باز کند و سپس خود را جای مشتری بگذارید تا بدانید چه نیازی دارد . در نهایت باید دقت کنید که بهترین خدمتی که میتوانید به مشتری ارائه دهید چیست ؟ سپس آن را برای موضوع ایمیل خود معین کنید .
 
بالا پایین