Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

راهنمای کامل خرید در باتومی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بایگانی
Konu Başlığı راهنمای کامل خرید در باتومی
نویسنده موضوع cafegardesh
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan cafegardesh

cafegardesh

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 8, 2017
ارسالی‌ها
35
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :

راهنمای کامل خرید در باتومی
خرید کردن دیگر تنها برای رفع نیازهای اولیه و ضروری زندگی نیست. این روزها بسیاری از ما برای تفریح خرید می‌کنیم که واقعا هم لذت‌بخش است. بسیاری از شهرها ارزش ندارند تا از بازارها و فروشگاه‌هایشان دیدن کنید، اما باتومی از آن دسته از شهرها نیست. خرید در تور گرجستان نوروز ۹۶ حرف اول را می‌زند. خرید در تور گرجستان در کنار تفریحات آبی باتومی، قدم زدن در خیابان‌های زیبای این شهر و جاذبه‌های طبیعی چشم‌نواز آن قطعا سفر به باتومی را سفری به‌یادماندنی خواهد کرد.
باتومی دومین شهر بزرگ کشور دیدنی گرجستان است که در ساحل دریای سیاه در غرب گرجستان قرار دارد. یکی از مراکز خرید مهم که با تور گرجستان نوروز ۹۶ می‌توانید به آن سربزنید، متروسیتی فوروم است که یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید این شهر است. این مرکز خرید علاوه‌بر فضاهای خرید متنوع، فضای بازی برای بچه‌ها، سالن بولینگ، سینما و دیگر امکانات تفریحی را هم در خود جای داده است.
دیگر مرکز خریدی که با تور گرجستان نوروز ۹۶ می‌توانید از خرید در آن لذت ببرید، مرکز خرید باتومی است. بعد از خرید از مرکز خرید باتومی می‌توانید سری هم به بازاری که در کنار آن قرار دارد بزنید و اجناس ارزان‌قیمت‌تر را نیز ببینید. بازار یونیورسال استاک و گلد استاک بازارهای فروش طلا و جواهرات در باتومی هستند. مرکز تجاری مسکو واقع در خیابان ۱۳۲ پوشکینی هم برای خرید لباس و پوشاک مناسب است.
جدای از این مراکز خرید، وقتی با تور گرجستان نوروز ۹۶ سفر می‌کنید می‌توانید از مرکز خرید فرودگاه بین‌المللی باتومی نیز خرید کنید که اجناس آن معاف از مالیات هستند. بازار سنتی باتومی نیز خوپابازار نام دارد که در آن هر کالایی ممکن است پیدا کنید.
حالا اگر می‌خواهید درمورد قیمت تور گرجستان اطلاع پیدا کنید به صفحهٔ تور گرجستان نوروز ۹۶ کافه گردش بروید و پس از مقایسه قیمت‌ها ارزان‌ترین تور گرجستان را از میان بهترین‌ها برگزینید.
نگارش: کافه گردش
 
بالا پایین