Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

الگوریتم پاندا

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مقالات و آموزش ها
Konu Başlığı الگوریتم پاندا
نویسنده موضوع azade1992
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan azade1992

azade1992

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Dec 17, 2016
ارسالی‌ها
5
پسندها
2
امتیازها
3

اعتبار :

سئو سایت الگوریتم پاندا (Panda) یکی از الگوریتم های اصلی موتور جستجوی گوگل است که به حمایت از قانون کپی رایتینگ آمده است. آپدیت های فراوانی در الگوریتم پاندا به وجود آمده که در این پست به طور کامل توضیح می دهیم.
در فوریه سال 2011 الگوریتم پاندا جهت تشخیص کیفیت مطالب وبسایت ها به وجود آمد. مانند همه الگوریتم های دیگر، پاندا نیز با گذشت زمان در فروردین سال 91 وارد وبسایت های فراسی شد. امروزه نقش پررنگی از این الگوریتم در رتبه بندی سایت های فارسی زبان قابل مشاهده است. وبسایت هایی که از اصول کپی رایتینگ پیروی نمی کنند و مطالب آن ها از سایت های دیگر کپی شده، توسط پاندا جریمه می شوند. یونیک بودن محتوا یکی از اصول مهم در سئو سایت است که باید به آن توجه کرد. در حقیقت از روش های مختلفی می توان رضایت گوگل را از طریق سئو سایت الگوریتم پاندا گرفت.
نوشتن محتوای غنی از کلمات کلیدی، مطالبی با تعداد کلمات بالاتر از 500 کلمه و مطالب علمی مفید با منابع قابل اعتماد برای کاربر، کیفیت محسوب می شود. کاربر علاقه زیادی به دانستن مطالب مفید و عمیق دارد و گوگل این را می داند. بنابراین اگر کاربران زمان زیادی را در سایت بمانند، موجب بالارفتن اعتماد گوگل به کیفیت سایت شما می شود. همچنین نرخ فرار از سایت کاهش می باشد و این موضوع به طور مستقیم روی سئو سایت تاثیر مثبت دارد.
هرچه کاربر بیشتر در سایت مشغول باشد بهتر استو برای این کار می توانید در میان مطالب خود، به مطالب قدیمی سایت ارجاع دهید. بسیاری از سایت ها در منوی خبرها و وبلاگ خود دارای مطالب مرتبط هستند که این کار هم باعث می شود کاربر زمان زیادی را در سایت شما بماند، هم مطالب دیگر از سایتتان بازدید بخورند و هم گوگل به پپیوستگی میان مطالب سایت پی ببرد. الگوریتم پاندا مسئول جمع آوری اینگونه اطلاعات از میان مطالب است.
سئو سایت الگوریتم پاندا وظیفه جمع آوری سایت های اسپم و پاکسازی آن ها از دایرکتوری های گوگل را بر عهده دارد. این الگوریتم بارها به روزرسانی شد و در حین آن تغییرات زیادی در نتایج جستجوی گوگل به وجود آمد. سایت هایی که مطالب دست اول داشتند در رتبه های بالا تر و سایت هایی که دارای مطالب کپی شده از سایت های دیگر بودند اسپم شناسایی شدند و به طور کلی از نتایج گوگل پاک شدند. این کار تماما به نفع کاربران است چرا که دیگر با وبسایت های به اصطلاح زرد روبرو نمی شوند. شما به عنوان یک وبسمتر باید به این نکات توجه داشته باشید. گوگل خود اعلام کرده که وجود محتوای بی کیفیت حتی در یکی از صفحات سایت، تاثیر منفی بر سئو کل سایت خواهد داشت.
برای آن که مورد خشم الگوریتم پاندا قرار نگیرید سعی کنید استانداردهای آن را رعایت کنید. عدم استفاده بیش از حد از ویژگی های سئو سایت می تواند موثر واقع شود. به عنوان مثال سعی نکنید از کلمات کلیدی و متاتگ ها بیش از حد استفاده کنید. تعداد لینک های بالا به صفحات دیگر و وجود لینک های 404 به سایت شما لطمه می زند. عدم استفاده از قالب های آماده و برطرف سازی مشکلات سورس سایت برای همسو بودن با الگوریتم پاندا و پیشرفت در سئو سایت مفید است.
 
بالا پایین