Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

5 باور غلط درباره دستگاه های تصفيه آب خانگی

  • نویسنده موضوع aqua
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بایگانی
Konu Başlığı 5 باور غلط درباره دستگاه های تصفيه آب خانگی
نویسنده موضوع aqua
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan aqua

aqua

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Mar 6, 2017
ارسالی‌ها
5
پسندها
0
امتیازها
0

اعتبار :

5 باور غلط درباره دستگاه های تصفيه آب خانگی
استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی جهت ارتقای سطح سلامتی شما و خانواده شماست و بالا بردن کیفیت آب آشامیدنی در بیشتر کشورهای پیشرفته با استقبال خوبی از طرف مردم مواجه شده است.در ایران هم مردم با این سیستم ها و مزایای آن آشنا شده اند و سیستم های تصفیه آب ، جای خود را در خانه ها پیدا کرده است. اما هنوز هم برخی از مردم نسبت به ضرورت استفاده از این سیستم ها تردید دارند. مطالعات علمی نشان می دهد این تردید به دلیل باورهای غلطی است که غالبا به دلیل اطلاعات اشتباه در ذهن مردم وجود دارد. در اینجا به 5 باور غلط درباره دستگاه های آب تصفیه کن خانگی اشاره می کنیم.

باور غلط شماره 1 : آب لوله کشی شهری نیازی به تصفيه آب ندارد!
این اشتباه است ! البته هیچ کس منکر زحماتی که در تصفيه خانه های سازمان آب برای پالایش آب کشیده می شود نمی شود . اما نکته مهم اینجاست که نه تنها در کشور ما ، بلکه در هیچ کشور دیگری ناخالصی های حل شده در آب مانند : سختی و سنگینی آب ، املاح حل شده در آب و ... از آب جداسازی و حذف نمی شوند چرا که هزینه جدا سازی ناخالصی های محلول در آب بسیار بالاست و نیاز به فن آوری های پیشرفته مانند تکنولوژی اسمز معکوس دارد. باتوجه به اینکه حجم بسیار زیادی از آب شهری صرف مصارف غیر آشامیدنی ( مثل شستشوی لباس ، استحمام ، شستشوی ظروف ، آبیاری گلدان ها و باغچه ها و ... ) می شود لذا عاقلانه نیست که تمامی آب مصرفی شهری با هزینه های هنگفت تصفیه کامل شوند و ناخالصی های حل شده در آن حذف شوند. علاوه بر این پوسیدگی و زنگ زدگی لوله های شهری نیز عامل دیگری است که باعث آلوده شدن نسبی آب شهری می گردد. کارشناسان معتقدند با حذف این ناخالصی ها و همچنین حذف ذرات ناشی از پوسیدگی لوله ها از آب آشامیدنی ، می توان آبی باکیفیت بالاتر را برای مصرف آشامیدنی تهیه کرد.
دستگاه تصفيه آب خانگی همان حلقه گم شده ای هستند که با حذف ناخالصی های محلول و حذف سختی و سنگینی از آب شهری آبی سبک ، سالم و گوارا را در اختیار خانواده ها قرار می دهد که کیفیتی به مراتب بالاتر دارد.

دستگاه تصفیه آب آکوا پروفیلتر - http://www.aquaprofilter.com
 
بالا پایین