Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

سئو سایت وردپرس

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بایگانی
Konu Başlığı سئو سایت وردپرس
نویسنده موضوع jeyloon
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan jeyloon

jeyloon

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Apr 22, 2017
ارسالی‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
0

اعتبار :

سئو سایت وردپرس سئو سایت سئو یو پی اس ارسال رایگان کتاب بانک کتاب درب اتوماتیک راهبند جک برقی قیمت تابلوروان ، تابلو ، لیست قیمت تابلو روان seo australia , seo company sedney طراحی سایت طراحی گرافیک نرم افزار حسابداری خدمات بوش خدمات سامسونگ خدمات ال جی خدمات جنرال الکتریک
طبق آمار ، بیش از 85 درصد از بازدید وبسایت ها از طریق موتورهای جست و جو صورت می گیرد. در نتیجه سئو و بهینه سازی سایت ها برای بازدید بیشتر و بالا رفتن رنکینگ سایت تاثیر بسیار موثری دارد. لازم است که بدانید فرایند سئو و بهینه سازی سایت ، یک فرایند بسیار زمانبر و طولانی می باشد و به حوصله بالایی نیاز دارد. البته ناگفته نماند که بعضی از افراد سودجو با تقلب و از راه های غیرقانونی این پروسه زمانی را کاهش می دهند و سایت را در بازه زمانی کوتاه تری در موتورهای جست و جو بالا می آورند. ولی بعد از مدتی کوتاه موتورهای جست و جو متوجه تقلب این افراد می شوند و وبسایت مورد نظر را با اعمال قوانین آنها را تحریم و جریمه می کنند.
در بعضی مواقع نیز برخی از موتورهای جست و جو مانند گوگل ، سایت متخلف را مسدود می کنند.

سئو وردپرس


بازنگری و بهینه سازی قالب سایت و برطرف کردن نقص های قالب ، افزایش سرعت بالا آمدن سایت ، نصب و راه اندازی افزونه های مورد نیاز سئو و بهینه سازی بر روی وردپرس ، ثبت سایت و راه اندازی آن در موتورهای جست و جو گر مانند گوگل ، ایجاد صفحات مخصوص برای سایت در فضای مجازی مانند گوگل پلاس ، لینکدین و … ، تبادل لینک با سایت های دیگر ، معرفی سایت به LINK CENTER های معتبر در دنیا ، فروم گذاری و … به طور کلی وردپرس نرم افزار مدیر محتوای اوپن سورس می باشد که در دسته سیستم های CMS قرار می گیرد و دسته بندی می شود.
از آنجا که نرم افزار وردپرس بصورت رایگان برای تمامی کاربران مورد استفاده قرار می گیرد ، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و همچنین محبویت بالایی نزد موتورهای جست و جو دارد.
اما وردپرس بخشی از نیاز کاربران را می تواند تامین کند و برای شخصی سازی وبسایت بصورت تخصصی به متخصصانی نیازمند است تا بتواند تغییرات مدنظر را در وبسایت اعمال کرده و نیاز کاربران را برطرف کند. توصیه می شود که اگر قصد دارید وبسایت خود را به صورت حرفه ای با وردپرس بالا بیاورید و بازدید بالایی داشته باشید تا موتورهای جست و جو وبسایت شما را به خوبی شناسایی کنند ، کار طراحی سایت خود را به یک متخصص و سئو کار حرفه ای واگذار کنید.
 
بالا پایین