Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Seo

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مقالات و آموزش ها
Konu Başlığı Seo
نویسنده موضوع arash.f
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan mrw_45

arash.f

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 8, 2017
ارسالی‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
0

اعتبار :

[h=1]مفهوم بهینه سازی و سئو سایت[/h] وجود یک وب سایت برای حضور در فضای مجازی وتجارت الکترونیک لازم است ولی کافی نیست. پس از طراحی سایت کارهای دیگری لازم به انجام است: من جمله سئو و بهینه سازی سایت مهمترین گام پس از طراحی سایت است.

[h=2]مفهوم سئو سایت:[/h] سئو (بهینه سازی سایت) برای موتورهای جستجو از مهمترین مسائل در کسب و کار اینترنتی است. سئو سایت یک مقوله زمان بر و پیچیده هست. معمولا برای سئو سایت فاکتورهای زیادی وجود دارد که با اعمال این فاکتورها می توان وب سایت را در جایگاه مناسبی در نتایج موتور جستجوگر قرار داد. هدف وب سایت ها واقع شدن در رتبه اول است پس رقابت در این زمینه بسیار دشوار است. از مزایای سئو افزایش تعداد مخاطبین وب سایت می باشد که از این طریق می توانید کسب و کار خود را گسترش دهید. با افزایش تعداد باز دیدکننده وب سایت می توانید بیشتر این مخاطبین را به عنوان مشتری دائمی خود جذب، خدمات خود را ارائه و محصول خود را به فروش برسانید. برای افزایش رتبه در گوگل، وب سایت باید بهینه سازی شود که برای این امر فاکتورهای زیادی اعلام شده است.
روند سئو سایت، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، افزایش رتبه در گوگل
تیم سئوی اینتن شما را تا مرحله تدوین استراتژی سئو سایت و سپس عملیاتی کردن خواسته تان همراهی کند.
[h=2]مشاوره سئو[/h] سئو سایت مثل هر کاری نیاز به مشورت با متخصصان دارد. طی یک جلسه صحبت های شما و خواسته ها و تمام دغدغه ها و هدفتان را دریافت و به عنوان مشاور سئوالات خودمان را در خصوص خواست شما و انتظاراتتان از سئو سایت مطرح و پاسخ را خواهیم شنید. سپس تمام نیازهای شما را با نظرات کارشناسان خودمان جمع بندی خواهیم کرد.


[FONT=&quot]نرم افزار مالی و حسابداری نرم افزار مدیریت انبار نقاشی ساختمان استعلام ثبت شرکت آمبولانس آریا شرایط ثبت شرکت فنی مهندسی مراحل ثبت شرکت پیمانکاری شرایط ثبت شرکت مهندسین مشاور مراحل ثبت شرکت پیمانکاری انواع ساندویچ پانل مزایای استفاده از ساندویچ پانل دیواری چیست



[/FONT]

[h=2]بررسی و آنالیز وب سایت در کلمات کلیدی درخواستی[/h] قدم دوم، دانستن کلمات کلیدی آن حوزه است. باید بدانیم محصولات شما چه نام تجاری و یا نام مصرفی را دارد و شما بایستی در این زمینه ما را راهنمایی کنید.
اعلام نتیجه و ارائه کلمات کلیدی پیشنهادی
کلمات کلیدی درخواستی تان را از منظر تحلیلگرهای مختلف بررسی و نتیجه را اعلام می کنیم. به یاد داشته باشید سئوکار ها می توانند هم به شما کمک کنند هم آسیب بزنند. ما می توانیم بهترین نتیجه را در این راه برای شما کسب کنیم.
سئو کلمات کلیدی سخت را از ما بخواهید. تجربه ما قدرتمندترین کلمات کلیدی است که توانسته ایم و می توانیم.
۸ گام اساسی در پروسه سئو سایت:
۱- سئو on-page
سئوی on-page همانند زیرسازی در کارهای ساختمانی است. بهینه سازی ابعاد و حجم تصاویر در این مرحله انجام می¬شود.
۲- بهینه سازی صفحات برای کلمات کلیدی اصلی
صفحات وب بر اساس محتوایی که دارند بایستی متاتگ و متاتگ دیسکریپشن مناسبی را نیز داشته باشند تا موتورها را راهنمایی کند.
۳- ایجاد بک لینک
باید از سایت های مختلف برای سایت خود بک لینک ایجاد کنید که در حقیقت همانند صحبت کردن مردم درباره ما می باشد.
۴- بهینه سازی محتوا
محتوای یک سایت باید بهینه باشد. یعنی جمله بندی های صحیح با رعایت وزن کلمات کلیدی، استفاده از رنگ های مختلف برای جملات، بولد کردن کلمات برای نشان دادن اهمیت، استفاده از عکس ها و …
۵- ارسال سایت به موتورهای جستجو
بعد از راه اندازی سایت باید به موتور جستجو بگویید که من هستم تا شما را ببیند.
۶- سئو off-page و گزارش گیری از وضعیت سئو
سئو off-page از گام های اساسی در سئو سایت است. راه اندازی صفحات تجاری و اجتماعی سایت شما در این مرحله باید انجام شود. فعالیت مستمر در فروم ها نیز برای سئو off-page می باشد.
۷- بررسی رتبه و ترافیک سایت
باید وضعیت رتبه گوگل و یا هر موتورجستجوی دیگرتان را ببینید. اینکه چه تعداد بازدید کننده داشته اید و…
کار سئو یک کار مداوم است. همیشه در طول فرایند انجام سئو سایت نیاز دارید که هر کدام از این کارها را بارها و تا جایی که لازم است انجام دهید.
 
بالا پایین