Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

دوج چلنجر srt دمون ۲۰۱۸ با قیمت پایه ی ۸۶,۰۹۰ دلار قیمت گذاری شد

  • نویسنده موضوع xixer
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı خودورهای خارجی
Konu Başlığı دوج چلنجر srt دمون ۲۰۱۸ با قیمت پایه ی ۸۶,۰۹۰ دلار قیمت گذاری شد
نویسنده موضوع xixer
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan xixer

xixer

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2017
ارسالی‌ها
26
پسندها
2
امتیازها
0

اعتبار :

دوج چلنجر SRT دمون ۲۰۱۸ با قیمت پایه ی ۸۶,۰۹۰ دلار قیمت گذاری شد. ۱,۷۰۰ دلار از این رقم مربوط به مالیات آلایندگی هوا و ۱,۰۹۵ دلار هم مربوط به هزینه ی حمل بار است. وقتی که شما به عملکرد و کارایی و ویژگی های این شیطان دوج فکر کنید، حتما به این نتیجه خواهید رسید که این ماشین واقعا مقرون به صرفه است.
دوباره فکر کنید… دوج چلنجر دمون، توانایی تولید قدرتی معادل ۸۴۰ اسب بخار و گشتاوری معادل ۱۰۴۴ نیوتن متر را دارد. با نیروی شتاب ۱٫۸ g و رسیدن از سرعت ۰ به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت تنها در ۲٫۳ ثانیه، در سطح بالایی از شتاب قرار دارد. ویژگی های عملکردی که در حال فکر کردن به آنها هستید به حدی بالا و خوب هستند که می توانند چرخ های جلوی این خودرو را از زمین جدا کند و به عبارتی “ویلی” کند!
همچنین دوج آپشن های زیادی را با قیمت فقط ۱ دلار برای هرکدام، برای چلنجر SRT دمون ۲۰۱۸ در نظر گرفته است و یک دوره ی آموزشی رانندگی یک روزه را در مدرسه ی Bob Bondurant در آریزونا، برگزار می کند.اولین آپشنی که هرکسی دوست دارد آن را از دوج سفارش دهد Demon Crate (صندوقچه ی دمون) است. این آپشن برای خریداران دمون تنها ۱ دلار قیمت دارد در حالی که قیمتش ۶,۱۴۰۰ دلار است. داخل این صندوقچه وسایلی وجود دارد که از جمله ی آنها می توان به ابزاری با برند دمون برای نصب ابزار مختلف روی ماشین، چرخ های باریک پیشتاز برای درگ، و مهمتر از همه، ماژول کنترل پیشرانه با کالیبراسیون موتور اوکتان بالا اشاره کرد. این مورد آخر یک ویژگیست که به خودرو این اجازه را می دهد تا با سوخت مسابقه ای اوکتان بالا رانده شود و برای رسیدن به حد ۸۴۰ اسب بخار لازم است.
آپشن ۱ دلاری بعدی دمون شامل صندلی مسافر جلو، صندلی عقب و فرش صندوق عقب است. آپشن های گران تر هم مثل کمربند های صندلی قرمز (۱۹۵ دلار)، صندلی های چرمی گرم و فرمان گرم (۱,۵۹۵ دلار)، سیستم صوتی ۱۸ اسپیکر هارمان کاردون و پکیج صندلی مسافر جلو (۹۹۵ دلار)، برای سفارش وجود دارند.
خریداران دوج چلنجر SRT دمون ۲۰۱۸ می توانند این خودرو را با هرکدام از ۱۵ رنگ مشهوری که برای چلنجر وجود دارند، سفارش دهند.این خودرو به تعداد محدود ۳,۰۰۰ دستگاه برای ایالات متحده و ۳۰۰ دستگاه برای کانادا تولید می شود و تحویلش به مشتریان هم از پاییز امسال آغاز می شود. با وجود تمام حالات دیوانه وار ساخته شده برای این ماشین توسط دوج ، دمون هنوز هم با یک وارانتی خودروی استاندارد محدود ۳ ساله ی ۳۶,۰۰۰ مایلی و وارانتی محدود پیشرانه ی ۵ ساله ی ۶۰,۰۰۰ ارائه می شود.

منبع : https://www.shahremashin.com/mag/news/دوج-چلنجر-srt-دمون-2018/
 
آخرین ویرایش:
بالا پایین