Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

طراحی سایت با اصول سئو

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بایگانی
Konu Başlığı طراحی سایت با اصول سئو
نویسنده موضوع novinwebsite
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan novinwebsite

novinwebsite

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 8, 2017
ارسالی‌ها
3
پسندها
0
امتیازها
0
وب سایت
novinwebsite.com

اعتبار :

[h=2]چند نکته مهم در رابطه با طراحی سایت با اصول سئو:[/h]
[h=3]استفاده از متا تگ ها (برچسب ها) در طراحی سایت[/h]توجه داشته باشید که بخش عمده ای از نتایج جستجو در گوگل یا هر موتور جستجوی دیگر از طریق برچسب ها بدست می آید . برچسب های عنوان هم به کاربر و هم به کراول های موتور جستجو کمک می کند تا راحتتر مفهوم مطالب در وب سایت فهمیده شود . و اینکه زوتر موضوع وب سایت را می توان تشخیص داد.لذا یکی از مهمترین فاکتورهای سئو استفاده درست و دقیق از تگ ها می باشد .
[h=3]استفاده از Breadcrumbs (مسیر صفحات وب سایت)[/h]استفاده از Breadcrumbs ها برای لینک سازی داخلی از اهمیت زیادی برخوردار است و به ناوربری وب سایت کمک بزرگی می کند. لذا قبل از عنوان صفحه وب حتما از Breadcrumbs استفاده کنید .
[h=3]لینک سازی داخلی صفحات وب سایت (بهینه سازی url های صفحات وب)[/h]توجه داشته باشید که لینک سازی بهینه به کراول های گوگل یا هر موتور جستجوی دیگر کمک می کند تا تمام صفحات وب سایت را بگردند لذا مدت زمان زیادی در وب سایت شما در حال گشت و گذار خواهند بود که می تواند به بالابردن رتبه وب سایت شما بسیار کمک کند . توجه داشته باشید وب سایت هایی که دارای لینک سازی داخلی خوب هستند همیشه دارای رتبه های بالای نتایج می باشند . از این رو بهتر است در لینک سازی داخلی وب سایت دقت زیادی داشته باشیم .
[h=3]ایجاد نقشه سایت (نقشه xml)[/h]برخی از وب سایت ها به دلیل نداشتن لینک سازی داخلی خوب یا ضعیف بودن آن موتورهای جستجو به راحتی نمی تواند تمام صفحات وب سایت را پیدا کند لذا برای رفع این مشکل شما باید برای وب سایت خود یک sitemap که دارای پسوند .xml می باشد درست کنید و آن را به وب مستر خود اد کنید تا با این روش موتور جستجو تمام صفحات وب سایت شما را کراول نماید و هیچ صفحه ای از یاد نرفته باشد .
شما می توانید در نقشه وب سایت اولویت صفحات را نیز مشخص نمایید تا موتورهای جستجو نیز بتوانند به راحتی صفحات وب سایت شما را اولویت بندی نمایند .
[h=3]رعایت چگالی کلمات کلیدی در محتوای وب سایت[/h]یک مورد مهم در سئو رعایت چگالی کلمات در متون وب سایت است که یک طراح وب سایت یا سئو کار خوب باید این را به درستی درک کند . شما بهتر است در هر موضوعی که فعالیت می کنید بهترین کلمات کلیدی که جستجوی بالایی دارند را به عنوان کلمات حساس خود در نظر بگیرید . و تمام متون سایت خود را در حول آن توسعه دهید . این به شما کمک بزرگی در رتبه بندی نتایج جستجو خواهد داشت .

منبع: طراحی سایت
 
بالا پایین