Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

استون مارتین مدل جدید خودروی خود را تنها در ۳۰۰ نسخه ارائه خواهد کرد

  • نویسنده موضوع xixer
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار جهان خودرو
Konu Başlığı استون مارتین مدل جدید خودروی خود را تنها در ۳۰۰ نسخه ارائه خواهد کرد
نویسنده موضوع xixer
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan xixer

xixer

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2017
ارسالی‌ها
26
پسندها
2
امتیازها
0

اعتبار :

استون مارتین خود را آماده ارائه ی اولین خودرو خود تحت عنوان زیر برند AMR می کند. ۳۰۰ عدد استون مارتین Vantagee که طراحی اش را از مدلهای مسابقه ای الهام گرفته تا پایان امسال در اختیار مشتریان در سراسر جهان قرار می گیرد.مدل جدید در چهار رنگ ارائه می شود: رنگ سفید استراوس با خطوط طراحی شده نارنجی، رنگ مشکی با خطوط طراحی شده آبی لاجوردی، رنگ آبی با خطوط طراحی شده قرمز و رنگ نقره ای با خطوط طراحی شده خاکستری خواهد بود. و یک مدل ویژه برای ادای احترام به برنده ی مسابقاتWECC به رنگ سبز و طراحی سبز لیمویی این مدل با یک باله ی عقب ویژه قابل دسترسی است.
تمامی رنگ ها در مدل کوپه و رودستر قابل دسترسی است. داخل کابین مدلهای کوپه از ترکیب چرم و آلکانترا است در حالی که مدلهای رودستر تمام چرم است. رنگهای داخل کابین هم بر اساس رنگ بدنه ای که مشتری انتخاب می کند هماهنگ میشود. رنگ داخلی مدل ویژه هم سبز لیمویی خواهد بود.به خریداران همچنین رینگها و صندلی های از جنس فیبر کربن قابل ارائه است.همچنین سایر قسمت ها از قبیل قاب آینه ها، دستگیره ی درها، طوقه های تعبیه شده در طرفین می تواند از جنس فیبر کربن باشد. همچنین یک کیت AMR Areo بر روی مدل کوپه برای حالت مسابقه ای استون مارتین در دسترس است که آن هم از فیبر کربن ساخته شده است و به همراه آن اسپیلیتر جلوی خاص، رکابهای جانبی، و یک اسپویلر عقب ثابت نیز ارائه می گردد. طراحی رینگ ها برگرفته از کانسپت ارائه شده در ژنو از Vantage AMR Pro است.
رسیدیم به قسمت مهم خودرو : پیشرانه حدود ۲۰۰ نسخه از این استون مارتین پیشرانه ی V8خواهد بود این در حالی است که مابقی نسخه ها یعنی چیزی در حدود ۱۰۰ خودرو پیشرانه ی V12 خواهند داشت. مدلهای V8 این استون مارتین قدرتی معادل ۴۳۰ اسب بخار همانند مدلهای غیر AMR خواهند داشت این در حالی است که مدلهای V12 قدرتی معادل ۵۹۵ اسب بخار را فراهم می کنند.پیشتر استون مارتین اعلام کرده بود که محصول جدید خود را در زیر برند AMR با تطبیق مدلهای استاندارد کنونی و مدلهای نهایی ارائه خواهد کرد. در آن زمان استون مارتین اعلام کرد که محصول جدید خود را بعد از بررسی میزان موفقیت نسخه های نهایی و محدود مدلهایی همچون Vantage GT8 و Vantage GT12 ارائه خواهد کرد. استون مارتین همچنین گفته بود که در صورت موفقیت مدل Rapide از زیر برند AMR را رونمایی خواهد کرد.قیمتهای این مدل از ۹۷,۹۹۵ پوند انگلیس شروع میشود و در آلمان با قیمتی معادل ۱۲۶,۹۹۵ یورو قابل خریداریست. متاسفانه استون مارتین اعلام کرده که هیچ نسخه ای از این خودرو در ایالات متحده آمریکا در دسترس نخواهد بود.
منبع : مجله ماشین
 
بالا پایین