Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

مرسدس بنز مدل سدان کلاس a خود را برای عرضه در ایالات متحده رونمایی کرد

  • نویسنده موضوع xixer
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار جهان خودرو
Konu Başlığı مرسدس بنز مدل سدان کلاس a خود را برای عرضه در ایالات متحده رونمایی کرد
نویسنده موضوع xixer
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan xixer

xixer

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2017
ارسالی‌ها
26
پسندها
2
امتیازها
0

اعتبار :

بعد از شایعات و گمانه زنی های بی شمار بلاخره مرسدس بنز اعلام کرد که که خودروی مرسدس بنز کلاس A را در ایالات متحده به مشتریان ارائه خواهد کرد. با وجود اینکه مقامات کمپانی مرسدس بنز اعلام کردند این اتفاق در سال آینده رخ خواهد داد. اما به این نکته هم اشاره کردند که مدلی که قرار است در ایالات متحده عرضه شود بر خلاف مدل هاچ‌بک که در حال حاضر در سراسر جهان ارائه میشود مدل سدان کلاس A با برند کمپانی مرسدس بنز خواهد بود که تاکنون در جای دیگری عرضه نشده است. و بر پایه ی نسل دوم معماری چرخ جلوی محرک این کمپانی خواهد بود.
مدل مورد بحث در این مقاله ماه گذشته برای فروشندگان ایالات متحده رونمایی شد و همانطور که کمپانی مرسدس بنز اعلام کرد در رتبه بندی پایین تر از CLA قرار خواهد گرفت. که با استناد به این گفته می توان پیش بینی کرد که قیمت این خودرو کمتر از قیمت کوپه ی چهاردر یعنی ۳۲,۷۰۰ دلار خواهد بود. بر این اساس می توان گفت قیمت مدل پایه ای این مرسدس بنز چیزی در حدود ۳۰,۰۰۰ دلار خواهد بود. بر اساس گفته های فروشندگان این مدل خودرویی با ظاهری بسیار زیبا خواهد بود همراه با طراحی خطوط و لبه های ظریف و قیمت تجهیزات داخل کابین هم بسیار خوب و رقابتی خواهد بود. این مدل جدید و کوچک قرار است ۵ درصد از فروش مرسدس بنز در ایالات متحده را به خود اختصاص دهد.شاید برخی از شما به یاد بیاورید که کمپانی مرسدس بنز پیش تر در سال اخیر از مدل سدان کلاس A به عنوان کانسپت در نمایشگاه اتومبیل شانگهای رونمایی کرده بود. اما با این حال کمپانی اعلام کرده که تولید این مدل از سپتامبر ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد و در ایالات متحده تنها به عنوان یک سدان عرضه می گردد. اینکه چرا مدل هاچبک در ایالات متحده عرضه نمیشود موضوع مورد بحث ما نیست هر چند در طول دو ده حضور این کمپانی در بازارهای ایالات متحده تاکنون هیچ مدل هاچبکی عرضه نشده است.
به نظر میرسد مرسدس بنز کلاس A تنها خودرویی نیست که برای عرضه در ایالات متحده برای فروشندگان رونمایی شده است مدل دیگری که در این جلسه از آن رونمایی گردیده مرسدس چهاردر AMG GT است. این مدل پیش تر در ژنو به عنوان کانسپت نمایش داده شده بود. اما مدل سدان با امکانات کامل در تابستان ۲۰۱۸ و همراه با پورشه پانامرا عرضه خواهد شد. هرچند هنوز قیمتی برای آن اعلام نشده است اما انتظار میرود قیمت آن چیزی بیشتر از ۱۰۴,۴۰۰ دلار خواهد بود.

منبع : مجله ماشین
 
بالا پایین