Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

شورولت s10 تریل‌باس کانسپت ، خودرویی با شباهت های نزدیک به تراک تونکا

  • نویسنده موضوع xixer
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار جهان خودرو
Konu Başlığı شورولت s10 تریل‌باس کانسپت ، خودرویی با شباهت های نزدیک به تراک تونکا
نویسنده موضوع xixer
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan xixer

xixer

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2017
ارسالی‌ها
26
پسندها
2
امتیازها
0

اعتبار :

شورولت S10 تریل‌باس کانسپت که در نمایشگاه بوئنوس آیرس رونمایی شد، یک تراک بر پایه یپیکاپ جمع و جوریست که در بازار های خارج از ایالات متحده فروخته می شود. این خودرو که با پوشش زرد و مشکی ارائه شده، بیشتر شبیه تراک تونکاست تا بامبلی‌بی کامارو، و همانطور که میبینید به تمام تجهیزات جاده ای مجهز است. این تجهیزات شامل سپر های جدید، رکاب های جانبی، فلپ های گلگیر و چرخ های ۱۸ اینچی که با تایر های حجیم پوشیده شده اند، است.
شورولت S10 تریل‌باس دارای چراغ های LED ، باربند سقفی میله ای و لوله ی ورودی هوا برای برقرار نگه داشتن تنفس پیشرانه ی ۲٫۸ لیتری توربو دیزل، حتی موقع شناور شدن این خودرو در رودخانه است. این پیشرانه، ۲۰۰ اسب بخار قدرت را برای شورولت S10 تریل‌باس تولید می کند، که این قدرت از طریق یک گیربکس شش سرعته ی اتوماتیک به همه ی چهار چرخ این خودرومنتقل می شود.
رنگ چشمگیر نمای بیرونی S10 تریل‌باس ، در نمای داخلی معکوس شده است. در داخل کابین شورولت S10 تریل‌باس، همه چیز مشکیست اما در قلب این سطوح مشکی، رده هایی از رنگ نارنجی دیده می شود.
همچنین S10 تریل‌باس در داخل کابین خود دارای سیستم صوتی JBL و سیستم سرگرمی MyLink به همراه سیستم های اندروید اتو و کارپلی است تا اتصال خودرو در بدترین و دور افتاده ترین مسیر ها، از جنگل های متراکم و بارانی آمازون تا بیابان های پاتاگونیا، هم برقرار باشد.
منبع : مجله ماشین
 
بالا پایین