Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

خودروی تمام برقی آئودی ای-ترون اسپورت‌بک در بروکسل بلژیک تولید خواهد شد

  • نویسنده موضوع xixer
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار جهان خودرو
Konu Başlığı خودروی تمام برقی آئودی ای-ترون اسپورت‌بک در بروکسل بلژیک تولید خواهد شد
نویسنده موضوع xixer
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan xixer

xixer

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2017
ارسالی‌ها
26
پسندها
2
امتیازها
0

اعتبار :

خودروی آئودی ای-ترون اسپورت‌بک، که بر اساس همان مدل مفهومی است که در سال جاری توسط آئودی در شانگهای ارائه شد، در کارخانه ی این خودرو ساز واقع در بروکسل بلژیک تولید خواهد شد. این پروژه در سال ۲۰۱۹ کلید خواهد خورد و کمپانی آئودی ساخت و تولید این خودروی آینده نگرانه را آغاز خواهد. این مدل برقی به اولین خودروی تمام برقی آئودی یعنی ای-ترون کواترو خواهد پیوست. ای-ترون کواترو هم در کارخانه ی بروکسل ساخته خواهد شد.
این مدل مفهومی چهار درب، از سه موتور الکتریکی بهره می گیرد که یکی در جلو و دو تای دیگر در عقب خودرو جا خوش کرده اند. این سه موتور مجموعاً ۵۰۰ اسب بخار قدرت را برای حرکت هر چهار چرخ تولید می کنند. این خودروی تمام برقی در عرض ۴٫۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد و می تواند مسافتی بیشتر از ۳۱۰ مایل را تنها با یک بار شارژ شدن طی کند.
هنوز مشخص نیست که چه مقدار از این مشخصات فنی مدل مفهومی در مدل تولیدی هم وجود خواهد داشت، اما آئودی اعلام کرده است که ای-ترون اسپورت‌بک از یک سیستم رانندگی برقی مناسب و در خور این مدل بهره خواهد برد که قدرتی معادل ۳۲۰ کیلووات را برایش تولید می کند.
ای-ترون اسپورت‌بک دومین خودروی تمام برقی آئودی است که به بازار خواهد آمد. اولین خودروی تمام برقی این کمپانی مدل ای-ترون کواترو است که در سال ۲۰۱۸ در بازار فروش حاضر خواهد شد. این مدل، یک خودروی SUV است که بر اساس مدل مفهومی ای-ترون کواترو که در سال ۲۰۱۵ ارائه شد، طراحی شده و از همان سیستم رانندگی برقی که در مدل اسپورت‌بک استفاده خواهد شد، استفاده می کند. اعداد عملکردی و محدوده حرکتی این SUV هم مشابه اسپورت‌بک خواهد بود. با اینکه نسخه ی تولیدی فعلاً به نمایش در نیامده است، آئودی پذیرش سفارش و رزرو این خودروی برقی را در نروژ آغاز کرده است.

منبع : مجله ماشین
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy
بالا پایین