Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

برند دوربین مدار بسته c-pro

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مقالات سخت افزاری
Konu Başlığı برند دوربین مدار بسته c-pro
نویسنده موضوع sheydaemady
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sheydaemady

sheydaemady

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jul 12, 2017
ارسالی‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
0

اعتبار :

برند دوربین مدار بسته C-PRO


در سال ۱۹۹۶ میلادی شرکت C-PRO ELECTRONICS در کشور کره جنوبی فعالیت خود را شروع کرد . این شرکت توانست با ارائه محصولاتی با کیفیت و همچنین مشتری پسند ، خود را در بین انبوه تولید کننده تجهیزات نظارتی و امنیتی در دنیا معروف کند . این شرکت همواره دارای یک تیم تخصصی تحقیق و توسعه (R&DD) می باشد .


در سال ۲۰۱۲ میلادی شرکت سی پرو الکترونیک توانست در کشور ویتنام دومین خط تولید خود را به منظور خدمات رسانی بهتر به مشتریان خود افتتاح کند . باید بدانید که محصولات این شرکت همگی دارای استاندارهای متفاوت بین المللی هستند و همچنین این شرکت استاندارد ISO9001 را دارا می باشد .


در سال 2014 این شرکت توانست در میان 50 شرکت برتر تولید کننده دوربین مدار بسته و تجهیزات نظارتی رده 46 را به خود اختصاص دهد .
محصولات این شرکت را می توانیم به دسته بندی زیر تقسیم کنیم :


انواع دوربین مدار بسته آنالوگ
دوربین مداربسته تحت شبکه (IP)
دوربین مدار بسته HD-SDI



رنج قیمت دوربین مدار بسته سی پرو (C-PRO)


مانند دیگر برندهای که در ایران به سختی می توان آنها را تهیه کرد محصولات این شرکت نیز در ایران همین وضعیت را دارند . اگر میخواهید محصولات این شرکت را تهیه کنید باید از طریق شرکت های واسطه اقدام به خرید نمایید که به صورت سفارشی برای شما می باشد یا می توانید مستقیما با نمایندگان این شرکت مکاتبه نمایید .






دوربین مداربسته HI SHARP ساخت چه کشوری می باشد ؟


شما می توانید در کشور کره جنوبی دفتر رسمی HI Sharp را ببنید . خط اصلی و خط تولید این شرکت در ویتنام می باشد . اما به دلیل اینکه فعلا در ایران وارد کننده های محصولات نظارتی و دوربین مداربسته از این محصولات استقبال نکرده اند قابل دسترس نمی باشند .
 
بالا پایین