Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

اولین تیزر کوتاه از ب‌ام‌و i8 رودستر منتشر شد

  • نویسنده موضوع xixer
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار جهان خودرو
Konu Başlığı اولین تیزر کوتاه از ب‌ام‌و i8 رودستر منتشر شد
نویسنده موضوع xixer
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan xixer

xixer

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2017
ارسالی‌ها
26
پسندها
2
امتیازها
0

اعتبار :

ب‌ام‌و i8 اسپایدر را بیاد دارید؟ اتفاقی که در سال ۲۰۱۲ به وقوع پیوست و باید تا سال بعد منتظر باشیم تا نسخه ی تولیدی ب‌ام‌و i8 رودستر ، سطح خیابان ها را لمس کند. در همین حال، ب‌ام‌ودر یک تیزر کوتاه، این پلاگین هیبرید که ظاهر بسیار آشنای آن در زیر یک پوشش استتار قرار گرفته را به نمایش در آورده است.
در این تیزر تنها قسمت خودرو که پوشیده نشده سقف آن است که به نظر میرسد از پارچه ساخته شده است، هرچند نمی توان با اطمینان این حدس را زد. در ماه های اخیر عکس های جاسوسی مختلفی توسط عکاسان از این مدل گرفته شده است و در نتیجه، این تیزر عملاً چیز جدیدی که قبلاً ندیده باشیم را بما نشان نمی دهد، مگر چیزی که در عکس ها از دست داده باشیم. ب‌ام‌و i8 رودستر در مقایسه با مدل کوپه، دارای دو برآمدگی گرد در پشت صندلی های عقب است، مانند چیزی که در مدل مفهومی i8 Vision Future Interaction دیده می شود. در کل، طراحی ب‌ام‌و i8 رودستر با مدل های سقف دار هم خونش، همسان است.
منطق بما می گوید که پایه ی ب‌ام‌و i8 رودستر باید بر اساس نسخه ی فیس‌لیفت آینده ی مدل کوپه باشد، و در نتیجه باید انتظار داشته باشیم که این کانورتیبل برقی هم از همان روز اول با قدرت افزایش یافته ی i8 که شایعه ی آن وجود دارد، ارائه شود. بعضی گزارش ها حاکی از آن است که قدرت خروجی پیشرانه ی هیبریدی ب‌ام‌و i8 رودستر که متشکل از یک موتور بنزینی ۱٫۵ لیتری سه سیلندر و یک موتور برقی است، در حدود ۳۷۲ اسب بخار خواهد بود، اما در این مورد بهتر است که منتظر یک اعلام رسمی از باواریا باشیم. بعلاوه ی اینها، i8 بروز شده دارای جای باتری بزرگتر با آب بیشتر است تا محدوده ی مسافت الکتریکی آن بیشتر شود.
با توجه به اینکه فروش ب‌ام‌و i8 رودستر از سال ۲۰۱۸ آغاز می شود، نباید تعجب کنبم اگر ب‌ام‌و در همین ماه ها از این مدل رسماً رونمایی کند. این تیزر نشان دهنده ی آن است که شاید در نمایشگاه فرانکفورت در ماه سپتامبر یا کمی زودتر در دنیای مجازی، ب‌ام‌و i8 رودستر را بطور رسمی ملاقات کنیم.در مورد قیمت ب‌ام‌و i8 رودستر هم باید بگوییم که به احتمال زیاد خریداران باید قیمتی بالاتر از مدل کوپه ی این خودرو را پرداخت کنند، همانطور که در اکثر کوپه هایی که به مدل کانورتیبل تبدیل می شوند، افزایش قیمت صورت می گیرد. برای یادآوری قیمت به این اشاره می کنیم که مدل استاندارد i8 در ایالات متحده قیمت پایه ای معادل ۱۴۳,۴۰۰ را داراست و در خانه ی خود یعنی آلمان، با قیمت پایه ی ۱۳۴,۰۰۰ یورو خرید و فروش می شود.

منبع : مجله ماشین
 
بالا پایین