Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تسلا با ایجاد ارتقاء در مدل s و مدل x شتاب آنها را افزایش می دهد

  • نویسنده موضوع xixer
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار جهان خودرو
Konu Başlığı تسلا با ایجاد ارتقاء در مدل s و مدل x شتاب آنها را افزایش می دهد
نویسنده موضوع xixer
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan xixer

xixer

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2017
ارسالی‌ها
26
پسندها
2
امتیازها
0

اعتبار :

تسلا اعلام کرده است که اولین تحویل خودروی تسلا مدل ۳ در ۲۸ جولای انجام خواهد شد. اما این تنها خبری نبوده است که تسلا در این مورد داشته است. به گزارش Electrek، تسلا یک سری از ارتقاء ها را در خودرو های مدل S و مدل X انجام داده است. جزئیات در این مورد محدود است اما یک سخنگوی کمپانی تسلا این را تأیید کرده است که این تغییرات رو به جلو، شامل ارتقاء های نرم افزاری و سخت افزاری در این دو مدل است. در نتیجه افزایش عملکرد ایجاد شده، فقط در مدل های جدید این دو خودرو در دسترس خواهد بود.
با مدل S شروع میکنیم، عملکرد نسخه های جدید مدل S ۷۵ افزایش قابل توجهی داشته است، بطوری که شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت آن ها از ۵٫۵ ثانیه به ۴٫۳ ثانیه رسیده است. مدل S 75D هم پیشرفت فوق العاده ای داشته و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۵٫۲ قبلی خودش را به ۴٫۲ ثانیه ارتقاء داده است. آخرین مدل هم مدل S 100D است که هم اکنون می تواند در عرض ۴٫۱ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد که این یعنی ۰٫۱ ثانیه سریعتر از قبل.
و حالا به سراغ مدل X برویم. رانندگان مدل X ۷۵D از این به بعد می توانند در ۴٫۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ثانیه برسد که این یعنی یک پیشرفت و پرش قابل توجه از ۶ ثانیه ی قبلی. به همین ترتیب، مدل X 100D هم یک پیشرفت ۰٫۵ ثانیه ای را در شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت خود داشته و به ۵٫۲ ثانیه رسیده است.
علاوه بر پیشرفت های صورت گرفته در عملکرد، مدل X دارای یک گزینه ی انتخابی ۷ صندلیست که سفارش این آپشن یک هزینه ی ۳,۰۰۰ دلاری را به این خودرو اضافه می کند.

منبع : مجله ماشین
 
بالا پایین