Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

مراحل ساخت پوکه صنعتی

  • نویسنده موضوع srvn
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı متفرقه عمومی
Konu Başlığı مراحل ساخت پوکه صنعتی
نویسنده موضوع srvn
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan srvn

srvn

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Aug 28, 2017
ارسالی‌ها
3
پسندها
0
امتیازها
0

اعتبار :

پوکه صنعتی با استفاده از خاک رس و انجام عملیات حرارتی ، باعث انبساط و سخت شدن سطح تولید میگردند.
در خرید پوکه خود دقت کنید و با متخصصان در تماس باشید.


مرحله اول ساختن پوکه صنعتی


:
خاک از طریق جعبه تغذیه وارد خط تولید می شود. خاک وارد شده توزین می گردد و با عبور از دروازه مغناطیسی وارد آسیاب ( Adge mill ) می شود درآنجا خاک همراه با آب مورد نیاز له شده واز صفحه مشبکی با روزنه های 18 میلیمتر عبور میکند. گل عبور داده شده وارد مخلوط کن میگردد و درآنجا به وسیله دو محور چرخ گوشتی ورز داده می شود تا گل به حالت پلاستیک درآید. سپس گل ورز داده شده از آسیاب غلطکی با مجرای 2 میلیمتر عبور میکند تاکاملا حالت یکنواخت پیدا کند. گل یکنواخت شده به کوره خشک کن هدایت می شود.


مرحله دوم ساختن پوکه صنعتی


:
کوره خشک کن به طول 35 متر و حرکت 5/1 تا 2 دور در دقیقه دارای ساختمان داخلی بخصوصی است. این ساختمان باعث می شود تا گل درمعرض هوای گرم قرارگرفته، خشک و ریز شود. نهایتا به گندوله های ریزی تبدیل میشود. حرارت کوره خشک کن درابتدا 150 تا 200 درجه سانتی گراد است و در انتها به 550 تا 600 درجه سانتی گراد میرسد. گندوله های آماده شده به کوره پخت میریزد. کـوره پخـت به طول 22 متر و قطـر 4/3 متر قادر است تا 6 دور در دقیقه دوران نماید. منحنــی حرارتی کــوره پخت از 600 تا 1200 درجه کشیده می شود و گندوله ها در این حرارت منبسط شده و به دانه هایی از 1 تا 20 میلیمتر سبک و متخلخل تبدیل می شوند. دانه های سبک تولید شده به داخل خنک کن های ماهواره ای هدایت شده و از آنجا بر روی نوارهای خروجی ریخته شده و در محوطه آزاد دیو می شوند.


مرحله سوم ساختن پوکه صنعتی:
بدلیل آنکه هر کاربردی نیاز به دانه بندی مخصوصی می باشد، لذا سبکدانه های تولیدی باعبور از سرند به سه سایز مختلف 4-0 میلیمتر, 10-4 میلیمتر، 25-10 میلیمتر تقسیم می شود ودانه های مجزا شده برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرارمی گیرد.

پوکه قروه و پوکه تبریز را میتوان از انواع آنها نام برد.
 
بالا پایین