Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

یک تست ساده جهت شناخت درونی خود !

  • نویسنده موضوع @r@h
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش تست های تخصصی روانشناسی
Konu Başlığı یک تست ساده جهت شناخت درونی خود !
نویسنده موضوع @r@h
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan @r@h

@r@h

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jul 25, 2015
ارسالی‌ها
312
پسندها
236
امتیازها
0
محل سکونت
تهران
تخصص
فکر کردن
دل نوشته
تو شاهکار خالقی.... تحقیر را باور نکن.... بر روی بوم زندگی هر چیز می خواهی بکش....... زیبا و زشتش پای توست...... تقدیر را باور نکن..... تصویر اگر زیبا نبود....... نقاش خوبی نیستی . . . . از نو دوباره رسم کن....... تصویر را باور نکن.... خالق تو را شاد آفرید..... آزاد آزاد آفرید...... پرواز کن تا آرزو........ زنجیر را باور نکن........
بهترین اخلاقم
احترام ....
سیم کارت
جنسیت
ماه تولد

اعتبار :

این تست روانشناسی ساده به شما بینش کاملی درباره خودتان می دهد و کمک می کند تا خود درونی خودتان را بهتر بشناسید. تمرکز کنید، قوه تخیل تان را به کار ببرید و این تست را انجام دهید.

تصور کنید در جاده ای ایستاده اید. این جاده را شرح دهید. (آیا جاده خاکی است، بزرگراهی شلوغ است یا چیزی دیگر…)
وضعیت خورشید چگونه است؟ (روز است یا شب)
در جاده راه می افتید و به یک حصار می رسید. آن حصار چه شکلی و از چه جنسـ ـی است؟ (چوب، سنگ، فلز و غیره…)
چگونه از حصار رد می شوید؟
همچنان که راه می روید به جنگلی می رسید. جنگل را توصیف کنید. تاریک است یا روشن؟ (درختان بلند و یکدست هستند یا ترکیبی از درختان)

داخل جنگل جاده ای هست. در این جاده راه می افتید
ناگهان کلیدی روی زمین می بینید. کلید چه شکلی است؟ در این لحظه چه کاری انجام می دهید؟ آیا آن را بر می دارید، همانجا رها می کنید یا به درخت آویزان می کنید؟

در مسیر ناگهان به آب می رسید. آب چه شکلی است آن را توصیف کنید. شما چه می کنید آیا داخل آب می روید یا کنار آن می نشینید؟
بعد از این که از آب رد شدید به خانه رویاهای تان می رسید. مرد یا زن رویاهای تان از خانه بیرون آمده و از شما دعوت می کند برای همیشه آن جا بمانید. عکس العمل شما چیست؟
درست پشت ساختمان جاده ای وجود دارد. آن جاده به چه شکلی است؟ آیا باز هم مانعی در جاده وجود دارد؟ آن مانع چه چیزی می تواند باشد؟ آیا مشابه همان مانعی است که در مسیر راه با آن مواجه شدید؟
خورشید در این لحظه کجاست؟

تفسیر تست

جاده
نشان دهنده نگرش شما به دنیای اطراف است. اگر جاده ای که تصور کرده اید بزرگراهی است پر از رفت و آمد ماشین ها پس شما فردی فعال و پر مشغله هستید که زمان خود را هم صرف کار و هم صرف سرگرمی می کنید. اگر جاده خاکی باشد یک زندگی برنامه ریزی شده و آرام دارید.سعی می کنید حوادث زندگی را کنترل کنید نه این که به روال طبیعی خود پیش برود. جاده پر از دست انداز و سنگ های ریز نشان دهنده این است که چیزی باعث آزار شما در زندگی شده است. شاید این مسئله ناچیز باشد اما برای شما آزار دهنده است. و مدتی طولانی است که شما را آزار می دهد.

خورشید
خورشید بیانگر برنامه ها، اهداف و ایده های شماست. طلوع خورشید به این معنی است که شما در مسیر اهدافتان گام برداشته اید. اگر خورشید مـ ـستقیم بالای سرتان قرار گرفته باشد هم اکنون سعی دارید برنامه های تان را پیاده سازی کنید. غروب خورشید هم به این معناست که شما به بسیاری از اهدافتان رسیده اید.

حصار
حصار نشاندهنده موانع است. هر چه حصار بلندتر باشد بیشتر در شکست های تان اغراق می کنید.

روش رد شدن از حصار
این مورد نحوه گذشتن از موانع را نشان می دهد. اگر از روی حصار بپرید، آن را دور بزنید و یا به دنبال دروازه بگردید پس در حل مشکلات انعطاف پذیر هستید و سعی می کنید به سرعت مشکل را حل کنید. اما اگر به حصار ضربه وارد کنید تا بتوانید از آن رد شوید فردی هستید که تمایل دارد زود تصمیم گیری کند.

جنگل
جنگل نشان دهنده دنیای درون شماست. تاریکی و روشنایی جنگل بیانگر درک شما از زندگی است منفی یا مثبت. جنگل ترکیبی یعنی شما فردی جالب هستید که همیشه تمایل دارد چیزهای جدیدی بیاموزد. اما جنگل یکدست نشان دهنده ذهن منطقی است.

کلید
کلید بیانگر شادی شماست. هر چه کلید کوچک تر باشد رابطه با همسر، شادی و سلامت روحی برای تان اهمیت بیشتری خواهد داشت. کلید بزرگ یعنی مادیات برای تان بسیار مهم و اساسی است. کلید هر چه زیباتر باشد توجه تان به جنبه زیبایی زندگی بیشتر خواهد بود. اگر کلید را با خود بردارید فردی هستید که هرگز فرصت ها را از دست نمی دهد.

آب
آب بیانگر احساس شماست. سمبل فردی است که دوستش دارید.هر چه آب عمیق تر باشد احساس تان نسبت به او قوی تر است. اگر دریاچه ای آرام باشد شما و همسرتان هر دو انسان های آرامی هستید. رودخانه ای که جریان تندی دارد یا آبشار نشان دهنده این است که شما فردی احساساتی هستید و دوست دارید همسرتان به شما توجه بیشتری کند.

نشستن کنار آب
نشستن کنار آب نشان می دهد که تنها کنار همسرتان بودن برای خوشحالی شما کافی است.
لمس کردن آب و یا شنا کردن در آن یعنی نیاز به توجه بیشتری از سوی همسرتان دارید. خانه و مرد یا زن رویاها هم میزان ریسک پذیری شما را نشان می دهد. این نشانه ها میزان خودداری شما در مقابل وسوسه ها را نیز بیان می کند.

جاده
جاده پشت خانه سمبل زندگی آینده شما می باشد. اگر موانع همچنان باقی مانده باشند یعنی چیز زیادی از تجربیات گذشته تان نیاموخته اید.

خورشید
خورشید هم نشان می دهد که تا چه اندازه برنامه های تان را با موفقیت به اجرا رسانده اید.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy
بالا پایین