Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

پارک آبی کارتون نت ورک آمازون

  • نویسنده موضوع abines
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش اطلاعات گردشگری و سفر
Konu Başlığı پارک آبی کارتون نت ورک آمازون
نویسنده موضوع abines
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan abines

abines

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Nov 6, 2017
ارسالی‌ها
2
پسندها
0
امتیازها
0

اعتبار :

یکی از مجهزترین پارکهای آبی در جهان پارک آبی کارتون نت ورک آمازون واقع در نزدیکی پاتایا در محلی به نام ساتاهیپ می باشد.
این پارک آبی اولین پارک آبی از سری پارک های آبی مشهور کارتون نتورک میباشد که پیشنهاد میکنیم در تور تایلند سری هم به این پارک بزنید.
هدف اصلی این مجموعه آبی چند منظوره و تمام تلاش آن این بوده است تا شخصیت های کارتونی و انیمیشنی را در این پارک تبدیل به واقعیت کند.
این پارک در ماه جولای سال 2014 تاسیس و افتتاح شد و دارای شش بخش مجزا از یکدیگر میباشد. در این مجموعه دیگر خدمات و امکانات رفاهی و خدماتی نظیر مغازه ها و رستورانها در سطح عالی ایجاد شده است.
در قسمتی از پارک سعی بر این بوده که بهترین و هیجان انگیزترین بازی های آبی ارائه شود. قسمتی دیگر از پارک بر تم شخصیت کارتونی بن تن طراحی و اجرا شده که خود به شش قسمت تقسیم شده است. قسمتی دیگر را شبیه به جنگل آمازون ساخته اند که مسافت 335 متری را در جنگل آمازون به وسیله تیوپ سرسره سواری میکنید.
در بخش Mega Wave که برای استراحت بازدیدکنندگان طراحی و ساخته شده است میتوانید به تماشای غروب خورشید بنشینید و امواج آرام آب را تجربه کنید و از نمایش های مخصوص کارتون نتورک لذت ببرید و میتوان کفت که این بخش برای خانواده ها طراحی شده است.
بخشی برای موج سواری و سرفنگ در دریا طراحی شده و Foodville بخشی است که محل فست فودها و رستوران های هندی، ژاپنی، آمریکایی، کره ای و ... می باشد.
ساعات کاری این پارک آبی همه روزه از ساعت 10 تا 19 می باشد.


 
آخرین ویرایش:
بالا پایین