Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

سئو یعنی رونق کسب و کار با جذب غیرمستقیم مشتری

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار تکنولوژی و فناوری اطلاعات
Konu Başlığı سئو یعنی رونق کسب و کار با جذب غیرمستقیم مشتری
نویسنده موضوع ewrwetgr6gr
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan hegir

ewrwetgr6gr

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 28, 2017
ارسالی‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
0
وب سایت
ramin500.ir

اعتبار :

یکی از قدرتهای ویژه‌ی بازاریابی بطن روشی است که فقره سبب استعمال از ویژگی خبرگی مختص بفردتان جهت ابداع پیوستگی با مشتریان، در آزادگی شما استقرار میدهد. بعنوان مثال، یک لشکرکشی که میانجیگری Rohin Dhar نقیب Priceonomics اندرز شده، خلق وسط جوف رحم با استعمال از داده هایی است که در کسب و کار خود بدست آورده اید و درخصوص سمیع سودبخش خواهد بود چرا که آنها را جای دیگری نخواهد یافت. برای حضور در صحنه تجارت امروز نه تنها باید متفاوت از گذشته بود و خلاقیت و دید وسیع تر داشت بلکه باید تمام شرایط محیط پیرامون خود را رصد کرد.

فناوری ها و تکنولوژی های بوجود آمده باعث تغییر سبک رفتار مصرف کنندگان و تغییر الگوهای آن ها و از طرفی شیوه و تهیه و تولید مصرف کنندگان نیز شده است. حتی نحوه تعامل آنها نیز با یکدیگر تحت تاثیر این تکنولوژی ها بوده است.
دیجیتال مارکتینگ به مجموعه اقداماتی گفته می شود تا محصولات و خدمات خود را از طریق فناوری های دیجیتال به مخاطبان خود معرفی و عرضه کنیم، این تعریف در نگاه اول ساده به نظر می آید اما در واقع باید گفت دنیای دیجیتال مارکتینگ خیلی گسترده تر از دیگر روش های بازاریابی در کسب و کارهای سنتی است.
برای ورود به فضای دیجیتال مارکتینگ که امروزه هر آژانس بازاریابی اینترنتی تمرکز خود را بر روی آن گذاشته است، ابتدا باید با تعاریف آن و ابزارهای موجود در اینترنت و دنیای دیجیتال آشنا شد، در واقع شبکه های اجتماعی و رسانه های دیجیتالی به کمک بازاریابی آمده و شبکه ای عظیم را برای تعامل با مشتریان و دیگر قسمت های بازار بوجود آورده است. همانطور که گفته شد در دیجیتال مارکتینگ از ابزارها زیادی استفاده می شود در ادامه قصد داریم تا شما را با گوشه ای کوچک از این دنیای عظیم آشنا کنیم که شامل موارد زیر می شوند:

  • بازاریابی موتورهای جست و جو
  • بازاریابی محتوایی
  • بازاریابی شبکه ها ی اجتماعی
  • بازاریابی ایمیلی
  • بازاریابی موبایلی
  • بیلبوردهای الکترونیکی
یکی از روش های بسیار موثر در دیجیتال مارکتینگ می باشد؛ در این روش با استفاده از تکنیک‏ های طراحی سایت و سئو در بهبود جایگاه سایت مورد نظر دارندکه نتیجه آن ارتقا رتبه سایت در نتایج جستجو و قرار گرفتن در صفحه اول کاربران و نهایت قرار گرفتن در معرض دید و دسترسی است.
بهینه سازی سایت و خدمات سئو به دو شکل اما به صورت پیوسته انجام می گیرند، بهینه سازی داخلی و بهینه سازی که هرکدام شامل شرایط و اقداماتی است. در بهینه سازی داخلی کاربرد درست کلمات کلیدی، لینک‏ های داخلی و کلاً بر طراحی سایت دلالت دارد. اما بهینه سازی خارجی مانند لینک‏ هایی است که به سایت شما داده می شود و فعالیت در فروم ها و سایت های دیگر می باشد.
این نوع از بازاریابی در تلاش برای ارائه محتوایی هدفمند است تا بتواند با صرف به کارگیری کمترین هزینه و استفاده از مناسب ترین عبارات بهترین و عمیق ترین تأثیر را بر جامعه هدف خود گذاشته، این نوع از بازاریابی از طریق کانال های ارتباط جمعی کاربران به نشر این محتوا می پردازد.
به جرات می توان از شبکه های اجتماعی به عنوان قدرتمند ترین ابزار دیجیتال مارکتینگ نام برد، در این بازاریابی هدف شناساندن برند و خدمات خود به کاربران و تعامل بیشتر با آنها است به نحوی که مشتریان بالفعل تبدیل به مشتریان بالقوه شوند و در ادامه به کاربرانی فعال برای ما بدل گردند. از طرف دیگر با استفاده از شبکه های اجتماعی می توان مطالب مرتبط با کسب و کار خود را به اشتراک گذاشت و در جهت بالابردن ترافیک وب سایت از آن بهره مند شد.
بازاریابی ایمیلی یکی از متداول ترین ابزارهای بازاریابی می باشد، که با استفاده درست از آن می توانید مشتریان بالقوه و وفادار بیشتری را جذب کنید برای این کار می توان طراحی مناسب صفحه فرود سایت و ارسال منظم ایمیل به مشتریان بهره برد.
استفاده از این ابزار می توانید تحولات جدید را در نحوه کسب و کار ایجاد کند؛ بدین صورت که نتایج ایمیل های ارسالی را از مشتریان دریافت کرده و مطابق بازخورد مشتریان محصولات آینده خود را طراحی کنید و بازبینی نماییم. همانطور که گفتیم ابزارهای بسیار زیادی در دیجیتال مارکتینگ وجود دارد که در مقالات بعدی به آنها اشاره خواهیم کرد.
 
بالا پایین