Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

آیا جهان در حال مرگ است؟

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش علم دانش ودانستنیها واطلاعات عمومی
Konu Başlığı آیا جهان در حال مرگ است؟
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :





جهان مملو از اسرار کشف نشده ای است که محققان زیادی را مشغول خود کرده اند، اما ستاره‌شناسان استرالیایی در تحقیقات جدید خود دریافته اند که سطوح انرژی کهکشانی نسبت به دو میلیارد سال قبل به کمتر از نصف رسیده است.


[h=2]آیا جهان در حال مرگ است؟[/h] جهان مملو از اسرار کشف نشده ای است که محققان زیادی را مشغول خود کرده اند، اما ستاره‌شناسان استرالیایی در تحقیقات جدید خود دریافته اند که سطوح انرژی کهکشانی نسبت به دو میلیارد سال قبل به کمتر از نصف رسیده است. سطوح انرژی کهکشانی نسبت به دو میلیارد سال قبل به کمتر از نصف رسیده است محققان معتقدند که به دلیل این کاهش سطوح انرژی در کهکشان ها، به نظر می رسد که جهان در مسیر افول قرار گرفته است. این باور پس از بررسی بیش از ۲۰۰ هزار کهکشان توسط دانشمندان به وجود آمد که دریافتند به دلیل ادغام ماده در ستارگان، انرژی کاهش یافته و سطوح انرژی تولید شده حتی به اندازه نصف میزان موجود در دو میلیارد سال قبل هم نیست. به دلیل ادغام ماده در ستارگان، انرژی کاهش یافته است دانشمندان مرکز بین المللی تحقیقات نجوم رادیویی در غرب استرالیا با استفاده از هفت تلسکوپ قدرتمند در سراسر جهان به بررسی کهکشان ها در ۲۱ طول موج مختلف نور از فرابنفش گرفته تا مادون قرمز دور پرداختند. اوایل امسال محققان هشدار داده بودند که جهان وارد دوران پیری خود شده است. البته گروهی از ستاره شناسان به رهبری دانشگاه لیسبون پرتغال با بررسی داده ها در مورد کهکشان ها، ابرنواخترها و ریزموج ها در نوسانات صوتی باریون ها پیش از این دریافتند که زودترین زمانی که ممکن است یک گسست بزرگ ناگهانی در جهان صورت بگیرد، ۲٫۸ میلیارد سال دیگر خواهد بود.

 
بالا پایین