Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

ویژگی های قفل کارتی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دانستنی ها
Konu Başlığı ویژگی های قفل کارتی
نویسنده موضوع avaseo
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan avaseo

avaseo

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
Jan 6, 2019
ارسالی‌ها
37
پسندها
0
امتیازها
6

اعتبار :

دلایل و ویژگی های زیادی وجود دارد که کابران را مجاب به انتخاب قفل کارتی می نماید. یکی از این ویژگی ها، امنیت بسیار بالای این نوع قفل ها می باشد. این نوع قفل با داشتن سیستم های امنیتی مانند ورودی دوبل رمز و کارت، اعلام حریق، ضدسرقت و … بالاترین سطح امنیت را در اختیار کاربران قرار داده و خیال شما را بابت امنیت محل کار و زندگی راحت می نماید.

از دیگر ویژگی های قفل کارتی استفاده از کارت RFID به جای دسته کلیدهای حجیم می باشد که تمامی مشکلات استفاده از کلیدها را برای همیشه از بین می برد. از کارت های رایج مورد استفاده در این نوع قفل ها می توان به تگ ها، smart card، کارت های بزرگ RFID جهت استاده به عنوان کارت های پرسنلی و حتی کارت مترو اشاره نمود. این کارت ها به راحتی قابل حمل در کیف پول و یا مدارک می باشد. نوع smart card آن به راحتی بر روی وسایل قابل حمل مانند کیف پول، تلفن همراه و … چسبیده و نگرانی بابت گم نمودن و یا جاگذاشتن آن را از بین می برد.

یکی دیگر از ویژگی های قفل هتلی حذف بسیار آسان کارت های دزدیده شده و یا مفقود شده و جایگزینی آن با کارت جدید می باشد که نیاز به فرد متخصص برای انجام این کار نیست. در حالی که در قفل های معمولی در صورت گم شدن کلیدها علاوه بر پایین آمدن سطح امنیت، ایجاد کلید جدید نیاز به فرد متخصص و هزینه بسیار بالایی دارد.

استفاده ار قفل کارتی در هتل ها و اماکن اداری
قفل الکترونیکی به دلیل داشتن ویژگی هایی نظیر کنترل از راه دور توسط ریموت کنترل، مکانیزم قفل اتوماتیک و نیز وجود کارت های RFID به جای دسته کلیدها، انتخابی بسیار مناسب برای اماکن شلوغ و پر رفت و آمد مانند هتل ها و اماکن اداری و تجاری می باشد
 
بالا پایین