Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

قفل کارتی چیست؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دانستنی ها
Konu Başlığı قفل کارتی چیست؟
نویسنده موضوع avaseo
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan avaseo

avaseo

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
Jan 6, 2019
ارسالی‌ها
37
پسندها
0
امتیازها
6

اعتبار :

امروزه به دلیلی فراوانی مزایای قفل های دیجیتال، بیشتر افراد برای امنیت آپارتمان های خود از آنها استفاده می کنند. یکی از جدیدترین و ایمن ترین مدل های قفل دیجیتال قفلهای کارتی می باشند که با استفاده از کارت باز می شوند. در این مدل از قفل ها از کلید استفاده نمی شود و مشکلات مربوط به کلید، مانند گم شدن آن و شکستن و نیاز به کلید سازی و… را نخواهید داشت. قفل کارتیبرای کنترل رفت و آمد، استفاده می شود. این قفل ها دارای مغزی الکترونیکی می باشند که باعث می شود تنها به افرادی که دارای کارت مغناطیسی هستند و رمز آن را می دانند مجوز ورود دهد.


انواع قفل کارتی از لحاظ عملکرد
قفل های موجود در بازار از لحاظ عملکرد به دو گروه آنلاین و آفلاین تقسیم می شود.


قفل کارتی آفلاین
قفل هایی که عملکرد افلاین دارند مستقل از نرم افزار عمل می‌کنند. و بین نرم افزار و قفل ارتباطی وجود ندارد. درقفل هتلیآفلاین بر اساس کارت های صادر شده ارتباطات برقرار می شود. گزارش گیری و کنترل رفت و آمد، با استفاده از کارت مخصوص گزارش گیری، به شیوه مجزا و به صورت دستی انجام میشود.


قفل کارتی آنلاین
قفل کارتی با عملکرد آنلاین برخلاف قفل آفلاین بر پایه ارتباط با نرم افزار کار می کند. به این صورت که افراد می‌توانند با استفاده از نرم افزار، وضعیت تمامقفل الکترونیکیرا چک نمایند. کنترل قفل های آنلاین با استفاده از نرم افزار مرکزی و به صورت بیسیم می باشد و به همین دلیل به کابل کشی درب و چهارچوب آن، نیازی نیست. پس از نصب قفل کارتی آنلاین می توانید از راه دور تمام قفل‌ها را کنترل نموده و تنظیم کنید و دیگر نیازی به حضور فیزیکی نیست به همین دلیل قفل های کارتی آنلاین برای مدیریت و تامین امنیت هتل های بزرگ گزینه مناسبی محسوب می شوند.
 
بالا پایین