Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تمیز کردن داخل ماشین لباسشویی

  • نویسنده موضوع avaseo
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دانستنی ها
Konu Başlığı تمیز کردن داخل ماشین لباسشویی
نویسنده موضوع avaseo
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan avaseo

avaseo

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
Jan 6, 2019
ارسالی‌ها
37
پسندها
0
امتیازها
6

اعتبار :

ابتدا با استفاده از آب گرم و پارچه یا مسواک بقایای پودرهای شوینده و مواد شوینده و اضافی که از سیکل های شست و شوی قبلی به جا مانده اند را تمیز کنید. حتما تمامی گوشه ها و درزها را پاک کنید. همچنین تمامی قطعات جدا شونده و قابل شست و شو مانند محفظه جاپودری را خارج کرده و با آب بشویید. در صورتی که ماشین لباسشویی شما از نوع درب از جلو است، حتما دستمال کشیدن لاستیک اطراف درب ماشین را فراموش نکنید. این لاستیک به مرور زمان محل تجمع ذرات باقی مانده پودر، گرد و خاک، قارچ، مو، کرک لباس و دیگر موادی است که ممکن است از سیکلهای قبلی به جا مانده باشد.






سپس تنظیمات شست و شوی دستگاه را بر روی آخرین سایز و آب گرم قرار داده و سیکل دستگاه را آغاز نمایید. دو پیمانه سرکه سفید اضافه نموده و بگذارید سیکل به پایان برسد. اگر مایل بودید می توانید دوباره سیکل شست و شو را اینبار با نصف پیمانه جوش شیرین انجام دهید.


در صورتی که مدل ماشین لباسشویی شما از نوع درب از بالا می باشد، می توانید با روشن نمودن دستگاه داخل آن را بوسیله آب در گردش شست و شو کنید. همچنین لازم است تا پرزگیر و قسمت بالای پروانه همزن مرکزی که از آب بیرون می مانند را بصورت دستی تمیز کنید.
نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ
 
بالا پایین