Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

چرا لاستیک دور درب لباسشویی جرم میگیرد و کپک میزند؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مطالب جالب و خواندنی
Konu Başlığı چرا لاستیک دور درب لباسشویی جرم میگیرد و کپک میزند؟
نویسنده موضوع avaseo
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan avaseo

avaseo

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
Jan 6, 2019
ارسالی‌ها
37
پسندها
0
امتیازها
6

اعتبار :

زمانی که شما از ماشین لباسشویی استفاده می‌کنید و کار شما تمام میشود بدترین کاری که می‌توانید بکنید این است که ماشین لباسشویی را به حال خود رها کرده و درب آن را ببندید به دلیل اینکه هنوز داخل ماشین لباسشویی و لاستیک دور درب آن مقداری آب وجود دارد در صورت بسته شدن باعث ایجاد کپک شده که شما کوچکترین بخش آن را به‌صورت لکه های سیاه روی درب ماشین لباسشویی مشاهده می‌کنید که بیشترین قسمت آن در داخل دیگ و آبکش ماشین لباسشویی ایجاد شده و قابل دیدن نیست!

پس به خاطر داشته باشید که حتماً بعد از استفاده از لباسشویی درب آن را باز گذاشته و کاملاً لاستیک دور درب لباسشویی را تمیز کنید.
تعمیر لباسشویی سامسونگ نحوه تمیز کردن لاستیک ماشین لباسشویی
بعد از اتمام عملیات شستشو آب داخل لاستیک را کاملاً توسط اسفنج خشک کنید و اگر باز هم لکه هایی را مشاهده کردید مخلوط ۵۰% آب با ۵۰% مایع سفید کننده را روی لاستیک دور درب لباسشویی ریخته و چند دقیقه اجازه دهید که محلول لکه ها را از بین ببرد.
نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ

چطور لاستیک ماشین لباسشویی را تمیز کنیم

و بعد از آن کاملاً لاستیک را شسته و خشک کنید البته باید دقت داشته باشید که پیشگیری از تولید این لکه ها بهترین راه است زیرا لکه ها و قارچ های تولید شده در دیگ امکان ایجاد ناراحتی پوستی را برای شما ایجاد خواهد کرد.
نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو
 
بالا پایین