Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

​نمونه سوالات آیین نامه رانندگی راهکار قبولی در آزمون آیین نامه

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مطالب جالب و خواندنی
Konu Başlığı ​نمونه سوالات آیین نامه رانندگی راهکار قبولی در آزمون آیین نامه
نویسنده موضوع avaseo
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan avaseo

avaseo

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
Jan 6, 2019
ارسالی‌ها
37
پسندها
0
امتیازها
6

اعتبار :

وقتی برای اولین بار برای اخذ گواهینامه رانندگی پایه ۳ به آموزشگاه رانندگی مراجعه میکنید شاید این تصور را داشته باشید که به راحتی بتوانید گواهینامه را بگیرید و مشکل خاصی در اخذ گواهینامه نداشته باشید . اما زمانی که برای اولین بار تجربه آزمون آیین نامه را پیدا میکنید یعنی همان امتحان آیین نامه مقدماتی متوجه میشوید که قبولی در آن به این راحتی هم نیست .
خیلی از ما ها گرفتن گواهینامه و قبولی در آزمون آیین نامه رانندگی را ابتدا دست کم میگیریم و بدون آمادگی لازم سر جلسه آزمون حاضر میشویم این در حالی است که برای قبولی در امتحان آيین نامه اصلی و مقدماتی باید کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی را خوب بخوانیم و در سر جلسات آموزشی آیین نامه رانندگی با تمرکز و حواس بالا حاضر شویم .
علاوه بر خواندن کتاب آیین نامه که معمولا هنرآموزان آموزشگاه های رانندگی خوب آن را نمیخوانند و ارتباط خوبی با کتاب برقرار نمیکنند حل نمونه سوالات آیین نامه رانندگی قبل از ازمون ایین نامه اصلی و ازمون ایین نامه مقدماتی میتواند به شدت تاثیر مثبتی در قبولی شما در امتحان آیین نامه داشته باشد .
اگر تاثیر خواندن نمونه سوالات آزمون آیین نامه بیشتر از خواندن کتاب آیین نامه نباشد کم تر هم نیست . مباحث آیین نامه که در امتحان آیین نامه از آن سوال می آید یک سری موارد محدود است و با کمی مطالعه نمونه سوالات آیین نامه میتواند دریافت که چه نوع سوالات و حتی دقیقا چه سوالاتی در امتحان آیین نامه خواهد آمد .
بنابر این برای قبولی در بار اول در آزمون ایین نامه ما به شما توصیه اکید میکنیم که نمونه سوالات آیین نامه رانندگی را قبل از آزمون آیین نامه را سعی کنید اول خودتان حل کنید و سپس جواب های صحیح آن را ببینید .
http://testdriving.ir/driving-test-main/
به امید اینکه همه ی هنرآموازن آموزشگاه رانندگی در بار اول در ازمون آيین نامه اصلی و ازمون ایین نامه مقدماتی قبول شوند و زیاد درگیر گرفتن گواهینامه نشوند و انشالله در مدت زمان کوتاهی گواهینامه رانندگی خود را دریافت کنند .
 
بالا پایین