Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

ساخت قطعات فایبرگلاس کلاه کاست ایمنی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مطالب جالب و خواندنی
Konu Başlığı ساخت قطعات فایبرگلاس کلاه کاست ایمنی
نویسنده موضوع nikoo2020
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan nikoo2020

nikoo2020

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 26, 2019
ارسالی‌ها
4
پسندها
0
امتیازها
0
وب سایت
tebbeno.com

اعتبار :

برای مکان هایی که با استفاده از پیک موتوری، سفارش ها را به دست مشتری می رسانند، بسیار ضروری می باشد که ست مناسبی از کلاه کاسکت و باکس پیک موتوری داشته باشند. بنابراین باید با ویژگی ها و خصوصیات لازم برای داشتن یک کلاه مناسب آشنا شویم.

شرکت فایبرگلاس کلاه هایی را از جنس فایبرگلاس و کربن تولید کرده است که در مقایسه با انواع پلاستیکی و نایلونی دارای مزایای زیادی می باشد و این محافظ های سر کاملا سر را پوشش می دهند و به سر چسبیده تر می باشند.
به هنگام ساخت قطعات فایبرگلاس در داخل کلاه کاسکت پارچه ای را به کار برده اند که کاملا ضد حساسیت می باشد و به پوست کف سر و صورت آسیبی وارد نمی کند. همچنین این روکش به صورتی می باشد که سبب زیبایی ظاهری داخل کلاه این شده است. طراحی این کلاه ها می تواند طبق درخواست و سلیقه مشتری انجام شود و کاملا به صورت هماهنگ با باکس پیک موتوری شرکت باشد که حس بهتری را در مشتری ایجاد کند.

خصوصیت بارز طلق جلوی کلاه ایمنی چیست

شرکت فایبرگلاس برای طلق جلوی کلاه از موادی استفاده کرده است که دارای ضریب شفافیت بسیار بالایی است. این طلق در برابر خراش و ضربه کاملا مقاومت دارد. آفتاب و نور خورشید به هنگام تردد در سطح شهر چشم موتور سوار را اذیت می کند، برای این دلیل می باشد که طلق کلاه را دودی در نظر گرفته اند. شرکت فایبرگلاس برای در نظر گرفتن میزان دودی بودن طلق به هنگام ساخت قطعات فایبرگلاس کاملا ایمنی و امنیت را اصل کار خود قرار داده است و درصد آن را به اندازه ای در نظر گرفته است که هنگام وارد شدن به تونل که دارای هوایی تاریک تر از محیط بیرون است، دید موتور سوار را دچار مشکل نکند و دید کاملا خوب و مناسبی را به وجود آورد.
با داشتن کلاه کاسکت ایمنی با این ویژگی ها موتور سوران به راحتی می توانند سفارش ها را در باکس پیک موتوری خود قرار دهند و به راحتی و به دور از هر گونه سختی و اذیت شدن، سفارش را به موقع به دست مشتری برسانند.
 
بالا پایین