Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بازی هایی که در 2019 منتظرشان هستیم

اطلاعات موضوع

Kategori Adı پیش نمایش بازی ها
Konu Başlığı بازی هایی که در 2019 منتظرشان هستیم
نویسنده موضوع mosTafa
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan mosTafa

mosTafa

مـدیـر ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Sep 15, 2013
ارسالی‌ها
5,132
پسندها
4,080
امتیازها
113
محل سکونت
مشهد
تخصص
انتخاب آدم اشتباهی
دل نوشته
لیاقت ش رو نداشت ...
بهترین اخلاقم
احمق م
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه

اعتبار :

Onimusha: Warlords
تهیه کننده: Capcom
سازنده: Capcom
سبک: اکشن
پلتفرم: PS4، Xbox One، PC، Switch
تاریخ عرضه میلادی: ۱۵ ژانویه ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۲۵ دی ۱۳۹۷

بازی Onimusha: Warlords


اولین قسمت مجموعه بازی‌های محبوب «اونیموشا» (Onimusha) قرار است بازسازی و روی کنسول‌های نسل فعلی عرضه شود. قسمت اول و دوم بازی اونیموشا از نظر ساختار و روند،‌ بیشتر شبیه به بازی‌های داینو کرایسیس و رزیدنت اویل است؛ یعنی با دوربینی ثابت طرف هستید و بازی هم تمرکز زیادی رو گشت و گذار دارد. این نسخه‌ی جدید بازی Onimusha: Warlords از نظر گرافیکی هم پیشرفت‌هایی کرده، ولی نباید انتظار یک بازسازی بزرگ و کامل را داشته باشید؛ طوری که فقط وضوح تصویر بازی بالا رفته است. امیدواریم عرضه‌ی این بازسازی اونیموشا نهایتا به ساخت قسمت‌های جدیدی در این مجموعه منجر شود

www.Biya2forum.ir

Ace Combat 7: Skies Unknown
تهیه کننده: Bandai Namco Entertainment
سازنده: Bandai Namco Studios
سبک: اکشن
پلتفرم: PS4، Xbox One، PC
تاریخ عرضه میلادی: ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۲۸ دی ۱۳۹۷

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown


بیش از ده سال از عرضه‌ی قسمت ششم مجموعه بازی‌های «ایس کامبت» می‌گذرد و بالاخره قرار است شاهد عرضه‌ی قسمت هفتم این مجموعه باشیم. دقیقا مثل قسمت‌های قبلی این مجموعه، می‌توانید انتظار یک داستان پر و پیمان و سینمایی از ایس کامبت ۷ را داشته باشید. از نظر گرافیکی بازی Ace Combat 7: Skies Unknown پیشرفت‌های بسیار بزرگی نسبت به قسمت‌های قبلی داشته. از طرفی هم‌چنین با حجم بزرگی از امکانات جدید برای شخصی‌سازی هواپیماها و جت‌ها طرف هستیم. روند بازی Ace Combat 7 هنوز هم نیازمند استراتژی و تاکتیک‌های نظامی پیچیده است و در عین حال هم انتظار داریم مثل همیشه حسابی سرگرم‌کننده باشد.

www.Biya2forum.ir


Resident Evil 2
تهیه کننده: Capcom
سازنده: Capcom
سبک: اکشن سوم شخص
پلتفرم: PC، Xbox One، PS4
تاریخ عرضه میلادی: ۲۵ ژانویه ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۵ بهمن ۱۳۹۷

بازی Resident Evil 2


رزیدنت اویل ۲ به عنوان یکی از محبوب‌ترین قسمت‌های مجموعه‌ی رزیدنت اویل کاملا بازسازی شده است. چه از نظر روند و چه از نظر گرافیک و محتوا، بازسازی رزیدنت اویل ۲ حسابی پیشرفت کرده و به یک بازی مدرن تبدیل شده است؛ البته یک بازی مدرن که از نظر سبک ظاهری و خط داستانی همان رزیدنت اویل ۲ قدیمی و کلاسیک است. بازسازی رزیدنت اویل ۲ یک اکشن سوم شخص با دوربین روی شانه است؛ یعنی دقیقا مثل رزیدنت اویل ۴. هر دو شخصیت «لیون» و «کلیر» در بازی وجود و کمپین جداگانه‌ی خود را دارند. شرکت کپ‌کام، سازنده‌ی بازی، مطمئن شده است تا حس ترس و دلهره‌ی رزیدنت اویل ۲ را در این بازسازی حفظ کند و به خوبی هم از پس این کار برآمده است.

www.Biya2forum.ir


Kingdom Hearts III
تهیه کننده: Square Enix
سازنده: Square Enix
سبک: نقش‌آفرینی اکشن
پلتفرم: PS4، Xbox One
تاریخ عرضه میلادی: ۲۹ ژانویه ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۹ بهمن ۱۳۹۷

بازی Kingdom Hearts III


قصه‌ی مجموعه بازی‌های Kingdom Hearts قرار است بالاخره به پایان برسد. این مجموعه که به غیر از سه بازی اصلی، تا به امروز نزدیک به ده بازی فرعی داشته، تمام دنیاها و شخصیت‌هایی که در طول تمام سال‌های گذشته معرفی کرده بود را کنار یکدیگر می‌آورد تا به قصه‌ی پیچیده‌ی خوب پایان دهد. در بازی Kingdom Hearts III مثل قسمت‌های قبلی با یک نقش‌آفرینی اکشن سوم شخص طرف هستیم که در دنیاهای مختلف انیمیشن‌های دیزنی و بازی‌های فاینال فانتزی اتفاق می‌افتد. سازندگان Kingdom Hearts III برای اولین بار سراغ انیمیشن‌های پیکسار هم رفته‌اند و دنیاهایی مثل «داستان اسباب بازی» و «شرکت هیولاها» هم در بازی قرار دارد. از نظر گرافیکی Kingdom Hearts III شگفت‌انگیز و در حد و اندازه‌ی انیمیشن‌های اصلی است.

www.Biya2forum.ir


God Eater 3
تهیه کننده: Bandai Namco Entertainment
سازنده: Marvelous’ First Studio
سبک: نقش‌آفرینی اکشن
پلتفرم: PS4، PC
تاریخ عرضه میلادی: ۸ فوریه ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷

بازی God Eater 3


بازی‌های God Eater ریشه در کنسول‌های دستی پلی‌استیشن دارند، ولی برای اولین بار قرار است در قالب یک بازی جدید با در نظر گرفتن کنسول‌های خانگی ساخته شوند. قسمت سوم بازی God Eater مثل بازی‌های قبلی این مجموعه یک نقش‌آفرینی اکشن است که در دنیایی پساآخرلزمانی اتفاق می‌افتد؛ دنیایی که انسان‌های زیادی در آن باقی نمانده‌اند و این انسان‌ها هم در قالب ماموریت‌های مختلف، به مبارزه با هیولاها می‌روند. در بازی God Eater 3 می‌توانید شخصیت خودتان را بسازید، سلاح‌ها و آیتم‌های مختلفی جمع‌آوری و کسب کنید و در ماموریت‌های مختلف، با هیولاهای بزرگ مبارزه کنید. بازی ظاهری انیمه-طور دارد و ممکن است این موضوع به مذاق همه خوش نیاید، ولی مبارزات آن بسیار سرگرم کننده و سریع و لذت‌بخش هستند.



www.Biya2forum.ir


Trials Rising
تهیه کننده: Ubisoft
سازنده: Ubisoft Kiev
سبک: سکوبازی اکشن
پلتفرم: PS4، PC، Xbox One، Switch
تاریخ عرضه میلادی: ۱۲ فوریه ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷

بازی Trials Rising


بازی‌های Trials ساخته شده‌اند تا وضعیت اعصاب‌تان را آزمایش کنند. قسمت جدید این مجموعه بازی‌ها امکانات و قابلیت‌های جدیدی را در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد. در بازی Trials Rising برای اولین بار با مناطق و قاره‌های مختلف روی زمین سفر می‌کنید و روی سازه‌ها و مکان‌های معروف، سعی می‌کنید با موتورسیکلت خود دوام بیاورید: مناطقی مثل قله‌ی اورست یا برج ایفل. قابلیت‌های آنلاین جدیدی به Trials Rising اضافه شده و می‌توان حتی به صورت دو نفره یک موتورسیکلت را کنترل کرد. از طرفی حجم شخصی‌سازی موتورسیلکت و موتورسوار هم در این بازی بسیار بالا رفته و حتی امکان به اشتراک گذاشتن این شخصی‌سازی‌ها هم وجود دارد. اینکه Trials Rising در کنار پلتفرم‌های معمول به کنسول نینتندو سوییچ هم می‌آید، بازی کردن و امتحان کردن پشت سر هم مراحل را راحت می‌کند.

www.Biya2forum.ir

 
بالا پایین