Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بررسی خودرو بنز GLC مدل ۲۰۱۶

اطلاعات موضوع

Kategori Adı خودرو های مرسدس بنز
Konu Başlığı بررسی خودرو بنز GLC مدل ۲۰۱۶
نویسنده موضوع پــــــــــرستو
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan پــــــــــرستو

پــــــــــرستو

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
824
پسندها
1,491
امتیازها
93
محل سکونت
شیراز
تخصص
ضــــد حال زدن , رک گویی
دل نوشته
قلــبها دریچه نفوذند انکــس که صادقانه نفوذ کند پایدارترین مهمان دل استـ
مدل گوشی
سیم کارت

اعتبار :

بررسی خودرو بنز GLC مدل ۲۰۱۶


کمپانی مرسد س بنز در بازار کراس اوور سایز متوسط تازه وارد نیست. مدل GLK با خطوط زاویه دار در سال ۲۰۰۹ وارد ایالت متحده شد و حالا GLC ۲۰۱۶یکی دیگر از عضوهای این کلاس است. حروف جی ال سی GLC مخفف یک عبارت به معنای خودروی کوچک عالی است. البته عالی برای توصیف این خودرو مناسب است ولی کوچک خیلی مناسب نیست. طول این خودرو بیش از ۱۰ سانتیمتر از مدل GLK بیشتر است و ۵ سانت هم عریض تراست اما وزن آن ۶۹ کیلوگرم سبک تر است که بخشی از آن به علت وجود آلومینیوم بیشتر در ترکیبات آن است.
مشخصات فنی
خودروی GLC دارای یک موتور توربو ۲ لیتری ۴ سیلندر است که ۲۴۱ اسب بخار قدرت دارد و گشتاور آن هم ۳۷۰ نیوتن متر است. این پیشرانه به گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک نرم و روان متصل است. سیستم تعلیق این خودرو استاندارد است و آپشن ایرماتیک نیز دارد. ممکن است شتاب اولیه خودرو خیلی مورد پسند واقع نشود ولی با شروع حرکت، کیفیت رانندگی بهبود یافته و حس سواری یک مرسدس بنز القا می شود. به نسبت یک کراس آور هندلینگ خوبی هم دارد و از یک سدا ن بلند تر است. مصرف سوخت جی ال سی GLC در شهر ۱۱.۲ و در بزرگراه ۸.۴ لیتر است. این ارقام شبیه مدل تک دیفرانسیل در عقب هستند. به طور کلی مصرف میانگین سوخت این خودرو ۳ لیتر کمتر از مدل GLK است. یکی از ویژگی‌های مهم GLC قیمت آن است . با قیمتی حدود ۴۰ هزار دلار می توانید مدلی مجهز به درب خودکار، شیشه پاک کن حساس به باران، ۵ حالت مختلف رانندگی، ۹کیسه هوا، دوربین عقب، سیستم صدا با هشدار بلندگو به همراه دو پورت usb خریداری کنید. امااگر مایل به داشتن امکانات امنیتی مانند سیستم ترمز اتوماتیک با امکان تشخیص عابر پیاده هستید باید هزینه بیشتری را بپردازید.

نمای داخلی کابین
فضای داخلی GLC مانند سدان سی کلاس از کیفیت خوبی برخوردار است و تزیینات لوکسی دارد. هریک از اجزا با نظم خاصی در جای مخصوص خود قرار گرفته‌اند و استفاده از سیستم اطلاعات نیز آسان است. محفظه های نگه داری نیز درGLC زیاد هستند. پشتی صندلی ها حرارتی بوده و شارژ کردن وسایل برقی نیز بدون مشکل انجام می شود. در قسمت صندلی های عقب GLC به نسبت GLK فضای جلوی پای بیشتری وجود دارد و حرکت پاها راحت تر انجام می‌شود. همچنین فضای نشستن صندلی های عقب برای دو نفر ایده‌آل است اما در سفرهای کوتاه سه نفر نیز می توانند بنشینند. درب صندوق عقب GLC به صورت دستی باز می‌شود و فضای بار با تا شدن صندلی ها افزایش می یابد.

مطمئنا GLC یک خودرو ارزان نیست ولی با رویکرد جدیدی که مرسدس بنز درکراس اورهای سایزمتوسط خود اعمال کرده GLC را به لغت عالی نزدیکتر می کند. قیمت GLC به نسبت به کیفیت آن مطلوب است. اگر به دنبال خودرو لوکس با قیمت مناسب هستیدبنز GLCگزینه مناسبی است.
 
بالا پایین