Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

سکه ۵.۰۷۰.۰۰۰ تومان شد/ حباب سکه در یک قدمی ۶۰۰.۰۰۰ تومان

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار اقتصادی
Konu Başlığı سکه ۵.۰۷۰.۰۰۰ تومان شد\/ حباب سکه در یک قدمی ۶۰۰.۰۰۰ تومان
نویسنده موضوع پــــــــــرستو
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan پــــــــــرستو

پــــــــــرستو

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
824
پسندها
1,491
امتیازها
93
محل سکونت
شیراز
تخصص
ضــــد حال زدن , رک گویی
دل نوشته
قلــبها دریچه نفوذند انکــس که صادقانه نفوذ کند پایدارترین مهمان دل استـ
مدل گوشی
سیم کارت

اعتبار :

سکه ۵.۰۷۰.۰۰۰ تومان شد/ حباب سکه در یک قدمی ۶۰۰.۰۰۰ تومان


رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: با توجه به کاهش قیمت ارز و همچنین نرخ جهانی طلا، قیمت سکه و طلا امروز در بازار نسبت به روز پنجشنبه به صورت جزیی کاهش یافت.
به گزارش خبرآنلاین، محمد کشتی آرای با بیان این مطلب افزود: هفته گذشته نوسان قیمت ها در بازار حاکم بود اما باید گفت از هفته پیش تاکنون نرخ هر اونس طلای جهانی به ۱۲۷۹ دلار کاهش یافته است.
وی تصریح کرد: قیمت سکه و طلا هفته قبل به بیشترین نرخ خود در هفته های پیش رسید و هرگونه نوسان نرخ ارز این بازار را تحت تاثیر قرار داد.
وی درباره قیمت سکه و طلا در چهاردهمین روز اردیبهشت گفت: قیمت سکه و طلا تحت تاثیر ریزش مختصر نرخ دلار قرار گرفته به طوری که دلار از ۱۴۹۵۰ تومان در روز پنجشنبه به ۱۴۷۵۰ تومان در روز جاری رسیده و این مساله سبب کاهش جزیی نرخ سکه و طلا در بازار شده است.
وی توضیح داد: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۱۰هزار تومان کاهش نسبت به روز پنجشنبه، امروز ۵میلیون و ۷۰هزار تومان، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۴میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۲میلیون و ۷۵۵هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۷۸۰هزار تومان و سکه های گرمی نیز ۹۶۵هزار تومان داد و ستد می شود.


قیمت سکه وطلا ۱۴اردیبهشت


این فعال بازار طلا و جواهر گفت: هر مثقال طلای ۱۷عیار به عنوان مبنای تعیین قیمت ها یک میلیون و ۹۷۵هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۴۵۵هزار و ۹۰۰ تومان معامله می شود.
کشتی آرای درباره حباب سکه اظهار کرد: حباب سکه در مقایسه با روز پنجشنبه ۱۰هزار تومان کاهش یافت و به ۵۹۰ هزار تومان رسیده است.

وی عنوان کرد: در چند روز اخیر قیمت ها تغییرات جزیی داشته اند که بیشتر تحت تاثیر نرخ ارز بوده است.
کشتی آرای گفت: با توجه به افزایش نرخ سکه و طلا و قیمت بالای تمام سکه ها، کسانی که اندکی پس انداز دارند، ترجیح می دهند که پول خود را تبدیل به قطعات خرد سکه (نیم، سکه و گرمی) می کنند.
رییس کمیسیون تخصصی طلا توضیح داد: با توجه به تجربه سال های پیش و همزمان با فرارسیدن ماه رمضان به نظر می رسد تا دو هفته آینده میزان داد و ستدها در بازار کاهش یابد و میزان فروش کم شود. از اواسط ماه رمضان و هرچه به پایان این ماه نزدیک می شویم، شاهد تغییرات در تعداد داد و ستدها خواهیم بود.
وی بیان کرد: احتمالا از روز دوشنبه شاهد کاهش میزان خرید و فروش ها در بازار سکه و طلا خواهیم بود.
 
بالا پایین