Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

این مرد قصد ترور دونالد ترامپ را داشت

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار خارجی
Konu Başlığı این مرد قصد ترور دونالد ترامپ را داشت
نویسنده موضوع mosTafa
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan mosTafa

mosTafa

مـدیـر ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Sep 15, 2013
ارسالی‌ها
5,132
پسندها
4,080
امتیازها
113
محل سکونت
مشهد
تخصص
انتخاب آدم اشتباهی
دل نوشته
لیاقت ش رو نداشت ...
بهترین اخلاقم
احمق م
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه

اعتبار :


دفتر دادستانی ایالت «کنتیکت» آمریکا علیه یک آمریکایی ساکن شهر «نیو هِیون» این ایالت به اتهام تهدید برای قتل «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور این کشور اعلام جرم کرد.
آنطور که پایگاه «هیل» خبر داده، دادستانی ایالت کنتیکت آمریکا در متن اعلام جرم علیه «گری گریول» او را متهم کرده که ضمن تهدید به قتل ترامپ برای رئیس‌جمهور نامه‌های حاوی پودر سفید فرستاده است؛ نامه‌هایی که خود او مدعی است حاوی باکتری سیاه ‌زخم بوده‌اند.
به گفته دادستانی کنتیکت، گریول علاوه بر ترامپ، چند نامه‌های حاوی پودر سفید به آدرس یک مرکز اسلامی در ایالت کنتیکت هم فرستاده است.
مقام‌های آمریکایی اعلام کردند که این فرد عضو یک سازمان افراطی به نام «شوالیه‌های آمریکایی هرج و مرج» (American Knights of Anarchy) است.
بنا بر متن اعلام جرم دادستانی کنتیکت، در نامه ارسالی گریول به ترامپ آمده است: «من به عنوان سرباز وفادار شوالیه‌های آمریکایی هرج و مرج، می‌خواهم دونالد ترامپ را بکشم». گریول از سپتامبر ۲۰۱۸ در بازداشت قرار دارد.
مقام‌های آمریکایی خبر دادند، حداقل دو نامه از نامه‌های ارسالی سال گذشته او حاوی سیاه زخم نبوده بلکه در آنها فقط پودر بچه وجود داشت.
دادستان‌های آمریکایی علاوه بر اعلام جرم علیه او درباره تهدید برای کشتن ترامپ، در مجموع او را به ۱۶ فقره ارائه اطلاعات دروغ درباره ارسال نامه‌های حاوی مواد منفجره و باکتری‌ متهم کرده‌اند. در صورت اثبات جرم، حداکثر مجازات برای او می‌تواند بیش از ۱۰۰ سال زندان باشد.
موضوع ارسال بسته‌های مشکوک به شخصیت‌های سیاسی آمریکایی، آبان ماه سال گذشته جنجال به پا کرده بود و البته مقصد آن بسته‌ها، مخالفان سیاسی ترامپ بودند.
آن زمان اعلام شد که نزدیکی منازل و دفاتر سیاستمداران شاخص حزب دموکرات از جمله «باراک اوباما» و «هیلاری کلینتون» بسته‌های مشکوک کشف شده و یکی از حامیان سرسخت ترامپ هم چند روز بعد در همین ارتباط بازداشت شد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy
بالا پایین