Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

آخرین خبرها درباره توافق احتمالی مارک ویلموتس با تیم ملی ایران

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار ورزشی
Konu Başlığı آخرین خبرها درباره توافق احتمالی مارک ویلموتس با تیم ملی ایران
نویسنده موضوع mosTafa
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan mosTafa

mosTafa

مـدیـر ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Sep 15, 2013
ارسالی‌ها
5,132
پسندها
4,080
امتیازها
113
محل سکونت
مشهد
تخصص
انتخاب آدم اشتباهی
دل نوشته
لیاقت ش رو نداشت ...
بهترین اخلاقم
احمق م
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه

اعتبار :


رسانه بلژیکی «۷ sure» بلژیک با اشاره به حضور مارک ویلموتس در ایران مدعی شد این مربی در این هفته وارد تهران خواهد شد تا با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد سه ساله امضا کند.
این رسانه نوشت: مارک ویلموتس ۵۰ ساله برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران در راه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر استخدام می شود. او می تواند دو دستیار و معاون با خود به تهران ببرد اگرچه فدراسیون فوتبال ایران هنوز به صورت رسمی خبری را تائید نکرده است.
در ادامه این مطلب آمده است: تا روز یکشنبه گذشته نفراتی چون ادووکات، رنارد و فن ماوریک گزینه هدایت تیم ملی ایران بودند. کی روش پیش از این هدایت تیم ملی ایران را بر عهده داشت اما او با حضور در کلمبیا یک چالش جدید را انتخاب کرد و از زمان جدایی وی از ایران تیم ملی این کشور هیچ دیدار بین المللی نداشته است. او به همراه ایران در جام ملت های آسیا مقابل ژاپن تن به شکست ۳ بر صفر داد و از رسیدن به فینال این مسابقات باز ماند.
گفته می‌شود سرمربی بلژیکی علاوه بر رقم یک و نیم میلیون دلار به ازای هر سال که دستمزد خودش است، قصد دارد دو دستیار هم با خود به تیم‌ ملی فوتبال ایران بیاورد. این یعنی حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برای سه سال حضور در تیم ملی ایران.
تیم ملی فوتبال ایران پنجمین تیم دوران مربیگری مارک ویلموتس محسوب خواهد شد. این سرمربی که سابقه هدایت شالکه را در بوندسلیگا آلمان در کارنامه خود دارد، یک سال هدایت سنت پرویدن را بر عهده گرفته است و در ادامه به عنوان دستیار در تیم‌ ملی بلژیک فعالیت کرد.
مارک ویلموتس چهار سال عهده دار تیم ملی بلژیک در جام‌های جهانی برزیل و یورو ۲۰۱۶ بود و آخرین بار نیز تیم‌ ملی فوتبال ساحل عاج را بر عهده گرفت.
به نظر می‌رسد مذاکرات دو طرف بر روی مبلغ قرارداد همچنان ادامه دارد و فدراسیون فوتبال ایران خواستار کاهش این مبلغ است.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy
بالا پایین