Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

روش‌هایی برای خوشبو کردن بدن و دهان

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دهان و دندان
Konu Başlığı روش‌هایی برای خوشبو کردن بدن و دهان
نویسنده موضوع *melika*
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan *melika*

*melika*

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
May 14, 2019
ارسالی‌ها
180
پسندها
524
امتیازها
63

اعتبار :

710



بوی بد بدن و دهان، هم آزار دهنده و هم خجالت آور است، اما خوشبختانه ما می‌توانیم با رعایت چند نکته ساده همیشه خوشبو باشیم.

به گزارش بهداشت نیوز به نقل از پارسینه، بوی بد بدن و دهان، هم آزار دهنده و هم خجالت آور است، اما خوشبختانه ما می‌توانیم با رعایت چند نکته ساده همیشه خوشبو باشیم.

دستورالعمل:
۱ – حداقل هر روز یکبار، مخصوصا" بعد از ورزش کردن، دوش بگیرید و حتما" از صابون و شستشو دهنده بدن استفاده کنید. بهتر است مو‌های زائد زیر بغل خود را بتراشید تا از اجتماع باکتری‌های بدبو در لابه لای این مو‌های زائد جلوگیری کنید.
۲ – بعد از حمام حتما" از خوشبو کننده‌ها و ضد عرق‌ها استفاده کنید. ضد عرق‌ها از عرق کردن جلوگیری می‌کنند و خوشبو کننده‌ها بوی بدن را می‌پوشانند. برخی از محصولات موجود در بازار هم خوشبو کننده و هم ضدعرق هستند و هر دو کار را بطور همزمان انجام می‌دهند، بنابراین می‌توانید به جای خریدن دو محصول مجزا از یک محصول که هر دو خاصیت را دارد استفاده کنید.
۳ – هر روز حداقل دوبار دندانهایتان را مسواک بزنید و از نخ دندان استفاده کنید تا دهانتان بوی بد نگیرد.
۴ – مرتب لباسهایتان را بشوئید تا باکتری‌هایی که باعث بد بو شدن آن‌ها می‌شوند از بین بروند.
۵ – از خوردن غذا‌هایی که بو و طعم تندی دارند و یا در آن‌ها ادویه جات تند به کار رفته است، پرهیز کنید مثلا" از خوردن سیر و ادویه کاری خودداری کنید، زیرا خوردن این نوع غذا‌ها و ادویه‌های تند و بودار نه تنها باعث بد بو شدن دهان شما می‌شوند بلکه عرق شما را هم بدبوتر می‌کنند.

تذکر مهم:
۱ – هرگز در استفاده از اسپری‌های خوشبو کننده و عطر‌ها زیاده روی نکنید، زیرا گاهی این کار باعث می‌شود که بوی بدن شما بدتر شود و علاوه بر این، برخی از آدم‌ها به عطر و بوی تند حساسیت دارند.
۲ – استفاده از شامپو‌های خوشبو نیز برای خوشبو کردن مو‌ها بسیار مفید هستند، اما دقت کنید که این شامپو‌ها برای مو‌های شما مناسب باشند و شما به بوی آن‌ها حساسیت نداشته باشید.
۳ – اسپری‌های پودری هم، به خوشبو کردن بدن و جلوگیری از عرق خیلی کمک می‌کنند، اما هنگامی که از لباس‌های تیره رنگ استفاده می‌کنید از این نوع اسپری استفاده نکنید، زیرا جای آن‌ها روی لباس می‌ماند.
 
بالا پایین