Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

انجمن SD مجددا نام هواوی را در لیست اعضای خود قرار داد

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار تکنولوژی و فناوری اطلاعات
Konu Başlığı انجمن SD مجددا نام هواوی را در لیست اعضای خود قرار داد
نویسنده موضوع *melika*
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan *melika*

*melika*

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
May 14, 2019
ارسالی‌ها
180
پسندها
524
امتیازها
63

اعتبار :

نام شرکت هواوی، مجددا در وب‌سایت رسمی انجمن SD مشاهده شد. این شرکت راه طولانی را برای جلب اعتماد دوباره مشتریان فعلی و بعدی خود در پیش دارد. آخرین تغییرات وب‌سایت انجمن SD نشان می‌دهند که هنوز امیدهایی برای دومین فروشنده بزرگ اسمارتفون در جهان وجود دارد.
تنها چند روز از تصمیم مقامات این انجمن برای حذف نام هواوی از لیست هزاران برندی که مجاز به استفاده از کارت‌های حافظه SD در محصولات خود هستند، می‌گذرد که انجمن SD نظر خود را تغییر داده و مجددا نام هواوی در لیست رسمی انجمن قرار گرفته است. بدین ترتیب، این غول چینی قادر خواهد بود تا تولید دستگاه‌هایی را که از حافظه‌های استاندارد SD استفاده می‌کنند، ادامه دهد.


البته، به نظر می‌رسد که این تصمیم در آینده‌ای نه‌چندان دور عوض شده و نام هواوی به‌طور دائم از این سایت حذف شود. تصمیمات فعلی این انجمن به دلیل تعلیق 90 روزه‌ تحریم‌های دولت آمریکا علیه هواوی است. روابط تجاری تیره چین و آمریکا نیز یکی از دلایل رخ دادن چنین اتفاقاتی بوده و مشتریان هواوی نیز از این مسئله رنج خواهند برد.
یکی دیگر از امید‌های هواوی، عدم نیاز این شرکت به کسب مجوزهای لازم برای نصب یا استفاده از کارت‌های SD است. یکی از مدیران ارشد این شرکت صراحتا اعلام کرد که نیازی به عضویت هواوی در این نوع اتحادیه‌ها وجود ندارد. هواوی، هم‌چنان قادر به تولید اسمارتفون‌های خود با حافظه SD، وای‌فای و بلوتوث خواهد بود. انجمن‌هایی مثل SD، مسئولیت تنظیم استانداردها را برای ساده‌سازی و بهینه‌سازی عملکرد لوازم الکترونیکی برعهده دارند.
شرکت‌هایی مثل هواوی که در تنگناهای زیادی قرار دارند، خود را برای توسعه فناوری‌ غیراستاندارد آماده می‌کنند. به عنوان مثال، اسمارتفون‌های میت 20 و میت 20 پرو از کارت‌های حافظه اختصاصی NM پشتیبانی می‌کنند که همین امر موجب توسعه و استفاده از این نوع حافظه در سایر برندها می‌شود.
منبعPhoneArena
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy
بالا پایین