Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

گورستانی که در آن مرده‌ها را دفن نمی‌کنند! (۱۲+)

  • نویسنده موضوع Dante
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گالری تصاویر گوناگون
Konu Başlığı گورستانی که در آن مرده‌ها را دفن نمی‌کنند! (۱۲+)
نویسنده موضوع Dante
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Dante

Dante

ناظم انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Sep 25, 2013
ارسالی‌ها
407
پسندها
1,846
امتیازها
93
دل نوشته
آنچه خوبان همه دارند تو یکجا داری
تیم ایرانی مورد علاقه

اعتبار :

برترینها:روستایی باستانی در جزایر بالی اندونزی به خاطر اینکه مردم در آنجا به جای اینکه مردگان را دفن کنند و یا بسوزانند در معرض هوای آزاد قرار می‌دهند تا فاسد شوند از مقاصد محبوب گردشگری شده است.

در این گورستان که در شمال جزیره قرار گرفته است، محلی‌ها مردگان خود را بدون اینکه دفن کنند، پس از آنکه پوسیده شد و گوشت بدن از بین رفت در زیر یک درخت مقدس قرار می‌دهند.پس از اینکه گوشت بدن مردگان تجزیه و از بین رفت. جمجمه و استخوان‌های بدن را به زیر یک درخت ۱۱۰۰ ساله منتقل می‌کنند. این درخت برای مردمان محلی بسیار مقدس به شمار می‌رود.

تنها راه دسترسی به این روستا برای بازدیدکنندگان و توریست‌ها استفاده از قایق‌های محلی برای عبور از دریاچه "باتور" و رسیدن به میان جنگل در دامنه کوه آتشفشان باتور است.

گورستانی که در آنجا مردگان را دفن نمی‌کنند


در این قبیله فقط افراد متاهل این افتخار را پیدا می‌کنند که چنین تشیع جنازه‌ای را داشته باشند. افراد مجرد را دفن می‌کنند. برای اینکه از خوردن اجساد در هنگام پوسیدگی توسط حیوانات وحشی جلوگیری کنند، اجساد را در قفس‌هایی که از جنس بامبو ساخته شده اند قرار می‌دهند.

گورستانی که در آنجا مردگان را دفن نمی‌کنند


هم چنین اجساد در زیر درختی مخصوص قرار می‌گیرند که بویی خوشایند و خوشبو را از خود ساطع می‌کند تا بوی تجزیه شدن و فساد اجساد را خنثی کند. پس از آنکه که تمام گوشت بدن اجساد کاملا پوسیده و از بین می‌رود، اسکلت بدن از قفس‌ها خارج و آن‌ها را به زیر درخت مقدس منتقل می‌کنند و جمجه‌های آن‌ها را به نشانه احترام بر روی یک ستون قرار می‌دهند.

گورستانی که در آنجا مردگان را دفن نمی‌کنند


گورستانی که در آنجا مردگان را دفن نمی‌کنند


قانون سخت گیرانه‌ای وجود دارد که فقط به مردان اجازه می‌دهند تا جسد را پس از طی یک مراسم مذهبی و شست و شوی آن با آب باران به گورستان منتقل کنند. هنگامی که یک بدن به گورستان حمل می‌شود، زنان اجازه ورود به گورستان را ندارند، اما مجاز به وارد شدن در زمان‌های دیگر می‌باشند. اعتقاد بر این است اگر زنان در حین تحویل یک جنازه به گورستان حضور داشته باشند، فوران آتشفشان و یا زمین لرزه رخ خواهد داد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy
بالا پایین