Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

نرم افزار مدیریت مطب اکسیر

اطلاعات موضوع

Kategori Adı معرفی جدیدترین نرم افزارها
Konu Başlığı نرم افزار مدیریت مطب اکسیر
نویسنده موضوع talashnet_yalda
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan talashnet_yalda

talashnet_yalda

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Dec 10, 2019
ارسالی‌ها
4
پسندها
1
امتیازها
3

اعتبار :

نرم افزار مدیریت مطب اکسیر نرم افزاری جامع جهت یکپارچگی سیستم های پزشکی و همکاری با جامعه بزرگ پزشکی در سراسر کشور که با قابلیت جستجوی هوشمند، آمار و گزارشات، متون آماده، قلم نوری، پنل پیامک، پنل بیمه و سایر امکانات به مناسبت فرارسیدن یلدا و آغاز جشنواره یلدا تا تاریخ 10 دی ماه، 3 طرح ویژه برای خرید نرم افزار در نظر گرفته است.​

طرح قرمز : لایسنس نرم افزار به همراه پنل پیامکی
طرح سبز : لایسنس نرم افزار به همراه دستگاه قلم نوری
طرح بنفش: لایسنس نرم افزار به همراه پنل پیامکی و دستگاه قلم نوری

امکانات
نرم افزار مدیریت پزشکی اکسیر
نرم افزار مدیریت مطب اکسیر شامل دو قسمت منشی و پزشک می باشد :

قسمت منشی :
بخش پذیرش

  • دسترسی به پرونده الکترونیک بیمار در کمترین زمان
  • پذیرش بیمار در کمتر از ده ثانیه
  • جلوگیری از ثبت بیمار تکراری
  • ایجاد شدن شماره ی پرونده برای بیمار به صورت اتوماتیک
  • وارد نمودن مشخصات عمومی بیمار در کمترین زمان
  • امکان تشکیل سوابق مراجعه به تعداد نامحدود برای یک بیمار
  • مشخص نمودن نوع سرویس (ویزیت , جراحی و ...)
  • مشخص نمودن حق سرویس مورد نظر (هزینه ی ویزیت , هزینه جراحی و... )
  • وارد کردن میزان تخفیف در صورت تمایل به تفکیک سرویس
  • نمایش مبلغ قابل پرداخت توسط بیمار با محاسبه ی حق بیمه , حق سرویس و تخفیف ها به صورت اتوماتیک
  • جستجوی پرونده ی بیمار بر اساس هر المانی که پرونده ی شخص توسط آن ذخیره شده است
  • مشخص نمودن تاریخ و ساعت پذیرش
  • مشخص نمودن علت مراجعه بیمار
  • تعیین نوع دفترچه ی بیمار
  • وارد نمودن شماره دفترچه بیمار
  • تعریف انواع بیمه های طرف قرارداد با مطب شما ومشخص شدن فرانشیز آن
  • وارد نمودن درصد بیمه ی مورد نظر
  • مشخص کردن مبالغ تخفیف سرویس ها و خدمات برای انواع مراجعین به صورت کاملا هوشمند و خودکار
  • محاسبه ی تخفیفات برای هر نوع مراجعه کننده
  • قابلیت تعریف چندپزشک
  • تعریف انواع تخصص های ارئه شده در مطب یا کلینیک
  • امکان گرفتن پرینت از نسخه
  • وجود یک فیلد با عنوان {توضیحات}در پرونده برای هرگونه توضیحات در خصوص بیمار مربوطه
  • امکان تغییر در پرونده ی بیمار پس از ذخیره شدن
  • امکان حذف پرونده های قدیمی
  • ایجاد ماژول های اختصاصی برای پزشکان متخصص
  • نمایش سابقه ی مراجعه ی فرد بیمار
  • امکان نمایش کلیه ی مراجعات همراه با جزییات مالی
  • نمایش مجموع مبلغ پرداختی کل از طرف بیمار در طی مراجعه های مختلف
  • امکان ارجاع بیمار از پذیرش به سیستم پزشک
  • امکان نمایش پرونده های منتظر , تمام شده , کنسل شده و اختصاص دادن رنگ های خاص به این موارد برای راحتی هرچه بیشتر
  • امکان نمایش تعداد ویزیت ها و تعداد پذیرش های انجام شده در روز مورد نظر
  • امکان محاسبه BMI ایجاد Favorite List در فیلد های بخش اطلاعات فردی و پذیرش با توجه به عنوان وارد شده
  • امکان پرینت فیش برای بیمار
  • امکان پذیرش بدون نیاز به انتخاب سرویس (پذیرش سریع اتوماتیک)
  • امکان پذیرش جدید یا ویرایش اطلاعات توسط پزشک
  • ترتیب پرونده ها بر اساس کد پرونده یا نام خانوادگی


بخش وقت دهی
  • مشاهده خلاصه پرونده بیمار توسط منشی و پزشک
  • سرعت بالا در دستیابی به اطلاعات هر بیمار
  • نمایش همه ی وقت های داده شده به صورت لیست در تاریخ مورد نظر شما همراه با ساعت
  • امکان پرینت فیش برای بیماران
  • امکان وقت دهی به دو روش کاملا آسان
  • امکان جا به جایی وقت داده شده به بیمار ,تنها با یک کلیک
  • امکان جستجو در وقت دهی
  • قابلیت لغو و جا به جای نوبت
  • تعیین وضعیت نوبت یک فرد از لحاظ اینکه اوکی و تایید هست، کنسل، یا نامعلوم
  • نمایش یک تقویم گرافیکی برای سهولت بیشتر در وقت دهی
  • نمایش روزهای تعطیل , ولادت و شهادت در تقویم وقت دهی
  • نمایش لیست انتظار بیماران
  • چاپ قبض های نوبت دهی بیمار
  • قابلیت تفکیک رنگ نوبت دهی ها برای مشخص شدن اولویت نوبت ها
  • جستجوی وقت دهی بر اساس نام پزشک در صورت استفاده چند پزشک از سیستم
  • ارسال پیامک سریع از طریق سیستم وقت دهی


قسمت پزشک:
ثبت آزمایش ها و مدارک

  • ثبت آزمایشات بیمار به دو صورت : 1- تایپی 2- ثبت عکس آزمایش
  • امکان اضافه نمودن آزمایش های خاص با توجه به تخصص پزشک
  • امکان اضافه نمودن عکس از مراحل درمان بیمار و درج در پرونده ی شخص
  • امکان بزرگ نمایی تصاویر مربوط به بیمار با چند درجه ی مختلف
  • امکان مشاهده ی تصاویر در پنجره ها ی جداگانه
  • اختصاص دادن فایل های جداگانه برای تصاویر هر شخص
  • ثبت اطلاعات آزمایشات توسط پزشک و منشی



بخش ویزیت
  • امکان ویزیت بیمار از طریق قلم نوری
  • امکان تشخیص نوع درمان و هدایت بیمار به بخش مربوطه
  • امکان ثبت تشخیص پزشک قبل از انجام خدمات
  • امکان کنترل و مقایسه ی موارد تشخیص داده شده با خدمات ارائه شده
  • امکان الصاق تصاویر و درج توضیحات و پیوست های تشخیص
  • امکان نمایش بیماران ارجاع داده شده برای انجام آزمایشات , تست ها و ... و نمایش آن ها با رنگ های متنوع
  • امکان چاپ نسخه بر روی دفترچه بیمه
  • نمایش نوبت های امروز در مانیتور پزشک
  • امکان تعریف انواع دارو, واحد دارو
  • امکان تعریف نحوه ی مصرف دارو
  • امکان تعریف انواع بیماری به صورت پیش فرض جهت پیشنهاد دارو
  • مشخص نمودن نکات مثبت بالینی و بیماری های خاص هر بیمار
  • امکان ایجاد تمپلیت های پیش فرض برای تشخیص دارو , تشخیص پزشک , روش درمان و شکایات بیمار
  • تخصیص فضایی به تاریخچه ی بیماری فرد , آلرژی ها و... به منظور سهولت کار پزشک و سرعت انجام کار
  • استفاده از متن ها ی آماه برای سرعت عمل بیشتر
  • اضافه کردن مواردی که نسبت به سایر موارد پزشک ها بیشتر از آن ها استفاده میکنند در قسمت favorite list برای در دسترس بودن و سرعت عمل بیشتر
  • امکان تشکیل پروفایل برای داروها ی روتین
  • تخصیص فضایی به تاریخچه ی بیماری فرد , آلرژی ها و... به منظور سهولت کار پزشک و سرعت انجام کار
  • استفاده از متن ها ی آماه برای سرعت عمل بیشتر
  • امکان ارتباط میان منشی و پزشک از طریق چت داخلی
  • امکان ویزیت با چند روش مختلف مثل لیست آماده دارو و تشخیص، یا تایپ یا قلم نوری
  • پرینت از صفحه قلم نوری



بخش گزارشات
  • تهیه ی گزارشات متنوع آماری روزانه , ماهیانه و یا با تاریخ های دلخواه
  • قابلیت کنترل تعداد چاپ هر گزارش
  • قابلیت تعریف پارامترهای ورودی گزارش مانند تاریخ و ساعت
  • امکان export اطلاعات به نرم افزار های مختلف جهت ویرایش یا بایگانی اطلاعات excel,pdf,text
  • ارائه گزارشات مالی و تشخیصی به پزشک
  • امکان مشاهده ی اطلاعات بیمار از طریق وب سرویس در هر نقطه و هر جا
  • امکان تهیه پشتیبان گیری دستی و اتوماتیک جهت بالا بردن امنیت اطلاعات
  • کپی اتوماتیک اطلاعات فایل پشتیبان برروی هارد اکسترنال
  • نمایش اطلاعات سال کاری
  • امکان گزارش گیری بر اساس سیستم وقت دهی



قابلیت های برنامه
  • اجرای نرم افزار در تمام محیط های ویندوزی از (ویندوز 7 سرویس پک 1 تا ویندوز 10)
  • بکارگیری کارآمد ترین زبان های برنامه نویسی 2018
  • استفاده از مشاوره پزشکان متخصص در کلیه ی بخش های نرم افزار
  • پشتیبانی سال اول رایگان
  • امکان تعریف دفترچه تلفن به صورت گروه بندی شده جهت ارسال پیامک های گروهی
  • امکان استفاده از نرم افزار به صورت شبکه بدون نیاز به اینترنت
  • امکان استفاده از تجهیزات هوشمند و امکاناتی مانند قلم نوری و پیامک
  • امکان چاپ گواهی های از پیش تعریف شده مانند گواهی استراحت، نامه بستری، معرفی نامه
  • امکان ساخت فرم ها و فیلد ها بدون نیاز به برنامه نویسی
  • امکان پشتیبان گیری از اطلاعات نرم افزار توسط خود مشترک از هر دو قسمت نرم افزار



مزایای استفاده از برنامه
  • عدم نگرانی مدیران جهت حفظ و نگهداری پرونده های دستی
  • رضایت بیمار از کیفیت درمان و زیبایی ظاهری درمانگاه
  • سرعت بالا در دستیابی به اطلاعات
  • استفاده ی مفید از فضای درمانگاه
  • عدم انتقال آلودگی و میکروب از یک بخش به بخش دیگر توسط پرونده ها ی دستی
  • نقطه ی قوت اکسیر راه اندازی کامل نرم افزار , آموزش کامل پرسنل همراه با ارائه خدمات پشتیبانی
  • ما توانسته ایم پرونده های دستی را به طور کامل حذف کنیم و تمام روش های نوبت دهی را بهم وصل کرده ایم
 
بالا پایین