Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

رنگ آکریلیک

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مطالب قدیمی انجمن
Konu Başlığı رنگ آکریلیک
نویسنده موضوع avaseo
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan avaseo

avaseo

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
Jan 6, 2019
ارسالی‌ها
37
پسندها
0
امتیازها
6

اعتبار :

رنگ آکریلیک از جدیدترین رنگ های ساختمانی است که با فرمولاسیون خاص خود با محیط زیست سازگار است. در سه نوع براق، مات و نیمه براق در بازار عرضه می‌شود. رنگ‌آمیزی با آکریلیک روی تمام سطوح ممکن است و با توجه به غلظت بالا، سطوح را کاملاً می‌پوشاند. ضد رطوبت و مقاوم در برابر سایش است. دوام بالایی دارد. در هنگام اجرا بوی نامطبوع ندارد و به‌سرعت خشک می‌شود.

آکریلیک در رنگ‌آمیزی سطوح گچی یا دیوار‌های رنگ شده و یا سطوح بتنی و سیمانی و… مورد استفاده قرار ‌می‌گیرد. رنگ آکریلیک از جدیدترین رنگ های ساختمانی است که ‌می‌توانید از آن در رنگ‌آمیزی دیوارهای حیاط و نماهای پارکینگ استفاده کرد.

رنگ روغن
از قدیمی‌ترین انواع رنگ ساختمانی رنگ روغن است که در سه نوع براق، مات و نیمه براق وجود دارد. نوع براق این رنگ دوام بالایی دارد و به علت قابل شستشو بودن، پوشش خوب و عایق بودن برای در و پنجره از آن استفاده می‌شود. نوع براق رنگ روغن نور را منعکس و فضا را روشن‌تر می‌کند اما باعث می‌شود ایرادات و ناهمواری‌های سطوح به چشم بیایند. قابلیت شستشوی و پوشش دهی رنگ روغن مات نسبت به نوع براق کمتر است. از رنگ‌‌های روغنی می‌توانید در مکان‎‌های مرطوب مثل سقف دستشویی و حمام استفاده کنید. همین‌طور بر روی سطوح فلزی و چوبی و همچنین محل‌هایی که قبلاً رنگ شده به خوبی جواب می‌دهد. در فضاهای خارجی مثل نرده‌ها، حصار، درها و … مناسب‌ترین و بهترین انتخاب استفاده از رنگ‌‌های روغنی است. چه رنگ‌های بدون بو هستند ، پتینه کاری در ساختمان لوکس ، مقاومت سازه های فلزی پروفیل گالوانیزه ، انتخاب مکان گلخانه ، قفل دیجیتال اداری ، قفل دیجیتال اداری ، سیستم در بازکن هوشمند و تصویری ، نکاتی که قبل از خرید ورق رنگی گالوانیزه باید بدانید ، 5 طرح برای ساخت گلخانه ارزان ، فولاد های سمانته ، معرفی گالوانیزه گرم
 
بالا پایین