Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

رباره ماشین فراری ۴۵۸(بهمراه عکس):

اطلاعات موضوع

Kategori Adı خودروهای فراري
Konu Başlığı رباره ماشین فراری ۴۵۸(بهمراه عکس):
نویسنده موضوع *مینا*
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan *مینا*

*مینا*

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Sep 12, 2013
ارسالی‌ها
3,063
پسندها
366
امتیازها
83
محل سکونت
زیر اسمون خدا
تخصص
ترانه سرا
دل نوشته
هر وقت دلت شکست خورده هاشو خودت جمع کن نزار هر نامردی منت دست زخمیشو روت بزاره
بهترین اخلاقم
بخشیدن
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه

اعتبار :

درحالی* که گرانی ارز و دلار باعث کاهش چشمگیر واردات بسیاری از کالاها شده است اما واردات خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته نه تنها کاهش نداشته است بلکه از نظر ارزش نیز در حدود ۸.۸ درصد رشد داشته است.
عکسهای ماشین فراری ۴۵۸ در تهران
همچنین با وجود گران* تر شدن دلار و محاسبه قیمت خودرو های وارداتی با ارز مبادلاتی به جای ارز مرجع، میانگین قیمت هر دستگاه خودروی وارداتی در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته ۵.۶۶ درصد کاهش یافته است. طبق آمار گمرک، میانگین هر دستگاه خودروی وارداتی از فروردین تا آخر مرداد ماه ۹۲، ۲۰ هزار و ۸۷۹ دلار بوده است. لازم به ذکر است که امارات، چین و کره سه کشوری هستند که بیشترین خودروهای وارداتی از آن*ها انجام شده است.گرانترین* ها و ارزان* ترین* خودروها با ممنوعیت واردات پورشه و مازراتی، دیگر کمتر نامی* از این دو خودرو بین خودروهای وارداتی به چشم می*خورد. دیگر چند ماهی است که دیگر خودروهای ۲۰۰ هزار دلاری و حتی ۱۰۰ هزار دلاری کمتری در فهرست وارداتی* ها به چشم می*خورد. چندی پیش واردات یک دستگاه فراری ۴۵۸ با قیمت نجومی *۸.۵ میلیاردتومانی حسابی خبرساز شد. اما اکنون دوباره فهرست وارداتی* ها خبر از واردات یک دستگاه دیگر از این فراری قرمز رنگ می*دهد. گران ترین خودروی وارداتی در شهریورماه یک دستگاه فراری ۴۵۸ اسپایدرکروک است. قیمت این فراری که از امارات وارد شده است، ۲۰۴ هزار دلار معادل ۵۰۷ میلیون و ۴۱۱ هزار تومان ذکر شده است.. همچنین یک بنز اس ۵۰۰ ۲۰۱۴، با ۵ هزار سی سی ظرفیت گران قیمت*ترین خودروی بعدست. معادل دلاری این بنز سفید رنگ، ۱۷۱ هزار دلار و معادل ریالی آن نیز حدود ۴۲۴ میلیون تومان است. همچنینیک دستگاه بی*ام و گرنکوپه ۶۵۰i سومین گران قیمت فهرست وارداتی*هاست. همچنین آمار گمرک نشان می*دهد برای واردات این خودروی ۱۰۰ هزار دلاری، ۲۴۹ میلیون تومان هزینه شده است.
عکسهای ماشین فراری ۴۵۸ در تهران
در رده*های بعدی بی*ام و*های آلمانی گران قیمت*ترین*های این فهرست را تشکیل می*دهند. نکته قابل توجه این است که گرچه قرار بود به خودروهای بالاتر از ۲۵۰۰ سی سی ارز مبادلاتی تعلق نگیرد که در اینفهرست نام بسیاری از خودروهای بالاتر از این ظرفیت که با استفاده از ارز مبادلاتی وارد شده*اند به چشم می*خورد! در ردیف ارزان قیمت*ترین*ها نیز، می*توان به واردات هیوندای i۲۰ با قیمت ۸ هزار دلار، کیا پیکانتوی ۱۰ هزار دلاری یا واردات ۳۱۹ دستگاه خودروی جیلی با قیمت ۱۰ هزار دلار اشاره کرد. این در حالیستکه قیمت هر دستگاه جیلی در بازار ایران بسته به نوع مدل از ۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان برآورد شده است و هر دستگاه هیوندای آی ۲۰ نزدیک به ۹۰ میلیون تومان فروخته می*شود. مرداد ماه بود که پای هوندا به ایران باز شد. اکنون به نظر می*رسد، این خودرو یکی از رقبای اصلی هیوندای و کیا شده است. چرا که سهم آن نسبت به ماه گذشته افزایش پیدا کرده است. با رفتن پورشه از ایرانجا برای ورود یک آلمانی دیگر بازتر شده است. خودروی آبت بیتل، ساخت کارخانه فولکس واگن از خودروهایی است که مجوز حضور در ایران را دریافت کرده است. در مرداد ماه اولین سری از اینخودروهای به کشور وارد شد.مشخصات فراری ۴۵۸ اسپایدر فراری ۴۵۸ اسپایدر فراری ۵۷۰ CV 4499 سی سی V8 که موتور بین المللی سال ۲۰۱۱ نامیده شد، پیگیری می شود. این قدرت توسط طبقه پیشرو فراری دو کلاچ دست و پا زدن F1 تغییر انتقال به جادهرا از طریق E-ماهها ژانویه فوریه مارس آوریل مه ژوئن ژوئیه اوت سپتامبر اکتبر نوامبر دسامبر پیچیده انتقال، خود را با کنترل کشش F1-«ترک» و با کارایی بالا ABS برای دینامیک استفاده حداکثر
یکپارچه شده است. در این خودرو ارائه می ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر / ساعت شتاب در کمتر از ۳٫۴ ثانیه و سرعت بالای ۳۲۰ کیلومتر / ساعت.
عکسهای ماشین فراری ۴۵۸ در تهران
ویژگی های معینی از قبیل نقشه برداری آن پدال شتابدهنده و نوسانات تعلیق multilink شده اند، کالیبره شده برای تضمین sportiness و حداکثر لذت رانندگی مطلق با بالا به پایین، در خط سنت عنکبوتمنحصر به فرد با Maranello است. حتی موسیقی متن فیلم موتور honed تا اطمینان حاصل شود که سرنشینان خودرو به طور کامل تجربه رانندگی افت گرفتار شده است. به طور کامل در آلومینیوم، راه حل سخت بالا به تصویب رسید برای فراری ۴۵۸ اسپایدر ارائه می دهد تعدادی از مزایای بیش از تاشو نرم سنتی بالا، از جمله کاهش ۲۵ کیلوگرم وزن در مقایسه با فراریF430 اسپایدر و زمان استقرار فقط ۱۴ ثانیه است. به طور کامل به یک ظاهر طراحی شده از ماشین یکپارچه، سخت بالا به تناسب منظمی پیش از خلیج موتور بدون به خطر انداختن آئرودینامیک یا عملکردماشین مهندسی شده بود. فضای کوچک مورد نیاز را به خانه پشت بام طراحان را قادر می سازد که شامل یک نیمکت سخاوتمندانه برای اثاثیه در پشت صندلی عقب. فراری ۴۵۸ اسپایدر عقب ماشین توسط فرم های نوآورانه با buttresses طراحی شده برای بهینه سازی جریان هوا به ورودی های موتور و کلاچ و رادیاتور روغن گیربکس مشخص می شود. برای حداکثر راحتی در حالی کهرانندگی بالا به پایین فراری ۴۵۸ اسپایدر ویژگی های سخاوتمندانه به اندازه قابل تنظیم الکتریکی توقف باد. این طرح به منظور کاهش سرعت و پخش هوا در کابین خلبان کامل شد، قادر به گفتگوی معمولی حتیدر سرعت های بیش از ۲۰۰ کیلومتر / ساعت برگزار شد. راه حل های فنی به تصویب رسید برای شاسی را تضمین سطوح یکسان از استحکام ساختاری با سقف بالا یا پایین. نتیجه یک ماشین است که واقعا هیجان انگیز رانندگی، ترکیب عملکرد شدید با پاسخگوییمشخص است که همیشه باز بالا berlinettas فراری است. رده و با شکوه عملکرد آن در کنار خودرو جدید نیز دارای طبقه پیشرو مصرف سوخت و سطح انتشار آلاینده ها است. به HELE (احساس کم انتشار) سیستم، در واقع، مصرف سوخت در سیکل ترکیبی شهریمی ایستد حدود ۱۱٫۸ l/100 کیلومتر با انتشار گاز CO2 از ۲۷۵ گرم / کیلومتر است. مشخصات فنی فراری ۴۵۸ اسپایدر: موتور ◦ طولی اواسط عقب V8 کورس / سکته مغزی: ۹۴ * ۸۱ میلی متر جابه جایی: ۴۴۹۹ سی سی حداکثر قدرت: ۵۷۰ CV (562 اسب بخار) در ۹۰۰۰ دور در دقیقه حداکثر گشتاور: ۵۴۰ نیوتن متر @ ۶۰۰۰ دور در دقیقه REVS حداکثر: ۹۰۰۰ دور در دقیقه نسبت تراکم: ۱۲٫۵:۱ قدرت های خاص: ۱۲۷ CV (125 اسب بخار) در هر لیتر وزن / قدرت نسبت: ۲٫۵۱ کیلوگرم / CV تزریق مستقیم روغن کاری خشک لجن و کثافت عملکرد ◦ ۰-۱۰۰ کیلومتر / ساعت: ۳٫۴ ثانیه ۰-۲۰۰ کیلومتر / ساعت: ۱۰٫۸ ثانیه ۱۰۰-۰ کیلومتر / ساعت: ۳۲٫۸ متر سرعت بالا: ۳۲۰ کیلومتر / ساعت
 
بالا پایین