Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تميز كردن گلها و گياهان مصنوعي

  • نویسنده موضوع eLOy
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گياهان مصنوعي
Konu Başlığı تميز كردن گلها و گياهان مصنوعي
نویسنده موضوع eLOy
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan eLOy

eLOy

مدیر کل انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 21, 2013
ارسالی‌ها
8,741
پسندها
14,844
امتیازها
113
سن
41
محل سکونت
TeHrAn
وب سایت
www.biya2forum.ir
تخصص
نقاشی و خوشنویسی
ماه تولد

اعتبار :





تميز كردن گلها و گياهان مصنوعي






گیاهان مصنوعي یک راه حل آسان براي جايگزين كردن گياهان طبيعي هستند. آنها نمي ميرند، به آب و كود نيازي ندارند، و هرگز پلاسيده و پژمرده نمي شوند. استفاده از اين گياهان برای افراد مبتلا به آلرژی و هم چنين در خانه های كه حيوان خانگي نگهداري مي شوند بسيار مناسب است.







اما با این حال، گیاهان مصنوعي نيز به مراقبت و نگهداري نياز دارند و بايد مانند ديگر وسايل و موارد تزئيني و دكوري نظافت شوند. در اين مطلب طريقه نظافت گياهان مصنوعي را مرحله به مرحله برايتان توضيح داده ايم با ما همراه شويد.

وسايل مورد نياز

• اسپري گردگيري
• پارچه مرطوب
• سرکه یا آب لیمو
• جار برقي يا شارژي
• صابون
• نمک

1. ابتدا تا حد زيادي گرد و غبار روي گياهان مصنوعي را برطرف سازيد. اين كار را مي توانيد به آرامي و با تكاندن گياهان در فضاي باز انجام دهيد. در اين صورت مقدار زيادي از گرد و غبار نشسته بر برگ ها از روي گياه حذف مي شود.

2. براي پاك كردن و حذف كامل گرد و غبار از روي برگ ها و قسمت هاي پهن و بزرگ گياه از يك دستمال نمدار كه پرز ار خود جا نمي گذارد و يك اسپري گردگيري استفاده كنيد. برگ درختچه هاي مصنوعي و ديگر گياهان مصنوعي را يك به يك در دست نگيريد و گرد و غبار جا مانده روي آن ها را برطرف كنيد.

3. گرد هاي داخل شكاف ها و غنچه ها را با كمك درجه كم جاروبرقي يا جارو شارژي و سر مخصوص حذف و تميز نماييد.

4. محلول لازم براي نظافت اصلي را آماده نماييد. اين محلول شامل تركيبي ازچهار سهم آب، يك سهم سرکه و یا آب لیمو ، و یا محلولي از آب گرم و صابون است. هر دوي اين محلول ها به يك اندازه مفيد و ماثر هستند. دستمالي را به اين محلول ها آغشته كنيد و با صبر و حوصله يك به يك برگ ها را در دست گرفته و و دستمال را آغشته به محلول را روي آن ها بكشيد.







5. براي آبكشي وگرد زدايي نهايي گياهان مصنوعي در صورتي كه قابل حمل و سبك هستند آن ها را از ظرف خود بيرون آوريد و داخل ظرفي كه حاوي آب نمك است بصورت واژگون قرار داده و تكان دهيد. آب و نمك بدون اينكه آسيبي به گل هاي ظريف برساند آن ها را كاملا تميز و براق مي كنند. پس از اين كار گياه را به ظرف خود بر گردانيد و در فضاي باز قرار دهيد تا خشك شود.

6. براي گياهان مصنوعي سنگين و بزرگ نيز مي توانيد پس از تميز كردن آن ها با محلول شست و شوي با دو دستمال ديگر كه يكي از ان ها نمدار است و ديگري خشك است تمام فسمت ها و برگ ها را تميز و براق نماييد.

نكته

• استفاده از روغن هاي جلادهنده براي براق كردن برگ هاي گياهان مصنوعي توصيه نمي شود.





 
بالا پایین