Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

جدیدترین پیکج بازی های انگری بردز

  • نویسنده موضوع SoHeIl
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دانلود بازی های PC
Konu Başlığı جدیدترین پیکج بازی های انگری بردز
نویسنده موضوع SoHeIl
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan SoHeIl

SoHeIl

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Sep 24, 2013
ارسالی‌ها
4,988
پسندها
268
امتیازها
0

اعتبار :

توضیحات بازی : پرندگان خشمگین (به انگلیسی: Angry Birds)‏ یک بازی ویدیویی فکری، ساختهٔ راویو موبایل، که در سال ۲۰۰۹ توسط شرکت چیلینگو برای پلی*استیشن همراه و ویندوز منتشر شده*است. در این بازی، بازیکنان چندین پرنده را به وسیله یک تیر کمان به سمت سازه*هایی پرتاب می*کنند، با هدف اینکه خوک*هایی که درون آنها پناه گرفته*اند را نابود کنند. این بازی در سال ۲۰۰۹ در اپل آی*اواس منتشر شد. ۱۲ میلیون کپی از این بازی از اپ استور خریداری شده*است.

بعد از موفقیت کم نظیر این بازی ورژن*های دیگری از آن نیز تولید و عرضه شدند که با اتّکا به محیط جذاب و ریتم کمدیشان با موفقیت بیشتری روبه رو شدند به طوری که تخمین زده می*شود مجموعاً بیش از یک میلیارد دفعه توسط کاربران دانلود شده*اند این گیم تقریبا هر سه ماه یکبار(فصل) با یک به روز رسانی جدید همراه*است علاوه بر این ورژن*های اختصاصی از این گیم به مناسبت*های مختلف تولید و عرضه می*شود.

داستان از آنجا شروع می*شود که پرندگان خشمگین درحال نگهداری از تخم*های شان هستند که حواسشان به پروانه*ای پرت می*شود و خوک*های سبزی از موقعیت آن*ها سو استفاده کرده و تخـــم هایشان را دزدیدند. پرنــدگان قسم جان خوردند که تا عمر دارند و خوک*ها هم زنده*اند درجای خود نمی*ایستند و فقط و فقط حمله مــی کنند… بعد از مدتی پرندگان توسط شکارچیانی ربوده شده و به ریو دوژانیرو برده می*شوند که داستان این قسمت اقتباسی از انیمیشن Rio می*باشد. پرندگان خشمگین قصه ما پرندگان بی گناه دیگری را نیز که زندانی شده*اند آزاد می*کنند و در ادامه با پرنده دست آموز شکارچی*ها روبرو می*شوند و… البته نسخه Seasons (فصول) داستان خاصی ندارد و هر فصل از این نسخه مربوط به یک مناسبت رسمی می*باشد.

» حجم تقریبی : ۶۸ MB
http://dl.pocketgames.ir/pocketgames/fil...es.ir].rar
پسورد فایل: www .pocketgames .ir
 
بالا پایین