Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

جاذبه های گردشگری بوئنوس آیرس

اطلاعات موضوع

Kategori Adı آمریکای جنوبی
Konu Başlığı جاذبه های گردشگری بوئنوس آیرس
نویسنده موضوع Αli язza
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Αli язza

Αli язza

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Sep 1, 2013
ارسالی‌ها
679
پسندها
667
امتیازها
93

اعتبار :

شهر خودمختار بوئنوس آیرس، پایتخت و بزرگترین شهر آرژانتین و بعد از سائو پائولو، بزرگترین کلان شهر آمریکای جنوبی است. این شهر در ساحل جنوبی شرقی قاره آمریکای جنوبی واقع شده است. جمعیت این شهر حدود 13 میلیون نفر است. بوئنوس آیرس میزبان المپیک تابستانی جوانان در سال 2018 خواهد بود.

جاذبه های گردشگری، زیبایی شگفت انگیز، سواحل اعجاب انگیز و تفریحات موجود در بوئنوس آیرس باعث شده که این شهر بزرگترین مرکز سرگرمی در آمریکای جنوبی باشد.

فرودگاه بین المللی Ministro Pistarini که در حومه ازیزا واقع شده و اغلب ازیزا نامیده می شود، فرودگاه اصلی آن است. زبان رسمی آن اسپانیایی است و اغلب در بوئنوس آیرس به این زبان صحبت می شود.

بوئنوس آیرس جاذبه های متنوعی از جمله حیات وحش، باغ وحش و باغ های گیاهشناسی دارد. باغ وحش بوئنوس آیرس مجموعه ای بزرگ از انواع و اقسام حیوانات دارد. این باغ وحش مکان خوبی برای مشاهده حیات وحش آرژانتین است. گردشگران می توانند به حیوانات غذا بدهند و از تماشای آنها لذت ببرند.

باغ های گیاهشناسی در بوئنوس مراکزی برای کشف گونه های مختلف گیاهان هستند و حتماً باید آنها را کشف کنید. در این باغ ها گردشگران با گونه های نادر گیاهی آشنا می شوند و نحوه رشد و پرورش گیاهان بزرگ در خانه را یاد می گیرند.

تئاتر کولون بزرگترین سالن اپرای آمریکای جنوبی است. در این سالن بزرگ نمایش های هنری متعددی انجام می شود. اکنون بیش از یک قرن از رویدادهای تاریخی در این سالن می گذرد و به همین دلیل این سالن میراث مهم آرژانتین محسوب می شود. معماری سبک ایتالیایی آن نیز بسیار جذاب است و گردشگران را به خود جذب می کند. ظرفیت این سالن حدود 2000 نفر است.

ساختمان خانه فرهنگ (Casa de Cultura) یک سازه تاریخی است که به افتخار روزنامه مشهور La Prensa حفظ شده است. رنگ آن خاکستری است و از جنس سنگ گرانیت است.

پالاچیو دو گوبیرنو زمانی یک قصر بود، ولی تبدیل به تالار شهر بوئنوس آیرس شده است. این ساختمان مرکز مدیریت و اداره همه مسائل مربوط به این شهر است.

لا کازا روسادا، یک سازه باستانی مشهور در بوئنوس آیرس است و در حال حاضر محل سکونت رئیس جمهور آرژانتین است. با آنکه در قرن شانزدهم ساخته شده است، ولی بازسازی های زیادی در طول سال ها روی آن صورت گرفته است و نمای بیرونی آن رنگ صورتی دارد که باعث شده به آن خانه صورتی بگویند. داخل آن موزه ای دارد که کاردستی های مختلفی از بخش های مختلف آرژانتین به نمایش گذاشته شده است.

لونا پارک بوئنوس آیرس در تقاطع خیابان های کورینتز و بوچارد، در شرق این شهر و در نزدیکی پوئرتو مادرو واقع شده است. این پارک بجای یک شهربازی با همین نام ساخته شد و بخاطر میزبانی رویدادهای ورزشی (اغلب بوکس) و کنسرت معروف است.

بوئنوس آیرس سواحل شنی سفید و زیبایی دارد و مردم از آفتاب داغ آن استفاده نموده و در اقیانوس خنک آن شنا و آب تنی می کنند، موج سواری می کنند و در اقیانوس قایق سواری می کنند. گردشگران می توانند در آبهای ساحلی غواصی کنند و حیات زیرآبی زیبای آن را تجربه کنند.

مجسمه فلورالیس جنریکا، مجسمه ای از جنس فولاد و آلومینیوم است که هدیه معمار آرژانتینی ادواردو کاتالانو به شهر بوئنوس آیرس است. این مجسمه در سال 2002 ساخته شد که شب ها گلبرگ هایش بسته می شود و صبح باز می شود. البته مکانیسم آن فعلاً غیرفعال شده است.

تسهیلات پذیرایی و هتل ها و اقامتگاه ها در شهر و در ساحل فراوانند. ویلاها، آپارتمان ها و مهمانسراها به گردشگران خدمات خوبی می دهند و مهمان نوازی آنها مشهور است. آشپزی و غذاهای خوشمزه آرژانتینی و مراکز اسپا و آبگرم را حتماً امتحان کنید.
 
بالا پایین