Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تغییراندازه باتغییر رنگ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سؤالات تالار معماری
Konu Başlığı تغییراندازه باتغییر رنگ
نویسنده موضوع *مینا*
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan *مینا*

*مینا*

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Sep 12, 2013
ارسالی‌ها
3,063
پسندها
366
امتیازها
83
محل سکونت
زیر اسمون خدا
تخصص
ترانه سرا
دل نوشته
هر وقت دلت شکست خورده هاشو خودت جمع کن نزار هر نامردی منت دست زخمیشو روت بزاره
بهترین اخلاقم
بخشیدن
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه

اعتبار :

[h=2]تغییراندازه باتغییر رنگ[/h]
آیا تا به حال برای*تان پیش آمده که بخواهید تغییری در اندازه ی اتاق*تان بدهید، اما به دلیل این*که ایجاد دگرگونی* مستلزم انجام کارهای ساختمانی است، از این کار صرف نظر کرده باشید؟
پیشنهاد می*کنیم دست نگه دارید و به جای انجام دادن کارهای ساختمانی و حذف و اضافه کردن دیوارها، به یک نقاش مراجعه کنید و با تغییر رنگ اتاق، اندازه آن را تغییر دهید. در این جا خواهید دید که کار مشکلی پیش رو ندارید. خیلی ساده می*توانید با کمک اعجاز رنگ*ها ابعاد و اندازه ی اتاق*ها را عوض کنید.


در حالت کلی، اگر تمایل دارید که چهار دیواری اتاق به نظر نزدیک بیاید و دیوارهای اتاق خودی نشان بدهند، آن*ها را به رنگ تیره بیارایید. و اگر ترجیح می**دهید اتاق*تان وسیع*تر و دلباز و بزرگ به نظر آید از رنگ*های روشن استفاده کنید.

اگر اتاقی مستطیل شکل دارید و می**خواهید مربع به نظر رسد، دیوارهای کم عرض انتهای اتاق را با رنگ تیره و بلندترین دیوار را با رنگی روشن رنگ*آمیزی نمایید. این عمل باعث می*شود که دیوارهای عقبی به سمت جلو آمده، اتاق متناسب به نظر برسد.

اگر تصمیم دارید که اتاقی دنج ایجاد کنید، از رنگ*های گرم تیره استفاده نمایید. این رنگ*ها سبب می*شوند که محیط گرم جلوه کند و تیرگی رنگ موجب می*شود اتاق محصور و صمیمی به نظر بیاید.

برای داشتن اتاقی وسیع و بزرگ، رنگ سفید (و رنگ*های روشن مانند آن) بهترین انتخاب است، زیرا هر چه رنگ روشن*تر باشد تاثیر و بازخورد نور را دو چندان کرده، در نتیجه فضا بزرگ*تر به چشم می*آید. تغییر دادن رنگ سقف به رنگ تیره نیز باعث می*شود که سقف کوتاه*تر و پایین*تر دیده شود.

بنابراین، دقت داشته باشید که با هزینه*ای اندک می*توان اندازه اتاق*ها را تغییر داد؛ تنها کافی است دست به کار شوید و از معجزه ی رنگ*ها لذت ببرید.
 
بالا پایین